پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با ریاست سازمان مدیریت بحران؛ پیگیر رفع مشکلات اردل، فارسان، کیار وکوهرنگ

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار وکوهرنگ در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با ریاست سازمان مدیریت بحران کشور داشتم و در این دیدار نیز شهرداران و دهیاران حوزه انتخابیه حضور داشتند و در خصوص مباحث حوزه انتخابیه تبادل نظر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88247
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

دیدار و گفت و گو با ریاست سازمان مدیریت بحران؛ پیگیر رفع مشکلات اردل، فارسان، کیار وکوهرنگ

قدرت اله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده خود در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با ریاست سازمان مدیریت بحران کشور داشتم و در این دیدار نیز شهرداران و دهیاران حوزه انتخابیه حضور داشتند و در خصوص مباحث حوزه انتخابیه تبادل نظر شد.

وی افزود: در این جلسه معاون عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران، فرمانداران و شهرداران حوزه انتخابیه حضور داشتند و در خصوص حل مشکلات روستاها و شهرهای استان به ویژه شهرستان هایی که بافت های فرسوده دارند مباحثی مطرح شد تا اقداماتی صورت پذیرد.

نماینده مردم  اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس اظهار کرد: همچنین دیداری هم با معاونت عمرانی وزیر کشور داشتیم که در رابطه با موضوعات و پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت:  از موارد مطروحه در این نشست افزایش اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها ی مناطق محروم ،تسویه بدهی ها و مطالبات شهرداری ها و تخصیص ماشین آلات، افزایش سهمیه قیر بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi