جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار مسوولیت های اجتماعی نفت و گاز به بدره

نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار از محل مسوولیت های اجتماعی نفت و گاز به شهرستان بدره خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88238
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اختصاص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار مسوولیت های اجتماعی نفت و گاز به بدره

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، بهزاد علیزاده  در جشن انقلاب در روستای زرانگوش شهرستان بدره اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی علی رغم همه دشمنی ها و توطئه ها، همچنان به مسیر خود ادامه می دهد و شما مردم با حضور باشکوه خود نشان دادید همچنان پای انقلاب ، ارزش های اسلامی ، آرمان های امام راحل و شهدا هستید.

وی با بیان اینکه مردم و ملت ایران اسلامی نشان دادند ذره ای از آرمان های نظام در ابتدای پیروزی انقلاب فاصله نگرفته اند، تاکید کرد: ملت ایران در حوادث اخیر بصیرت و موقعیت شناسی خود را نشان دادند و باید قدردان مردم شهرستان بدره بود که در این حوادث آرامش خود را حفظ کردند.

نماینده دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ویژگی های دولت سیزدهم به عنوان دولت کار و کرامت توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و پیرامونی است، یادآور شد: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان بدره از سال ۹۲ تاکنون احداث بیمارستان بود که خوشبختانه با پیگیری های استاندار و با هم افزایی مسوولان کلنگ آن همزمان با دهه فجر به زمین زده شد.

علیزاده با بیان اینکه این بیمارستان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی شده است، اضافه کرد: ایستگاه پمپاژ تلخاب، زید و زرانگوش امروز به بهره برداری می رسد و از همه دولتمردان و مسوولان استان که علی رغم محدودیت های اعتباری امروز شاهد کلنگ زنی و افتتاح طرح های مختلف در استان هستیم، تقدیر می کنم.

وی اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب که در این دوره روی داده است تخصیص اعتبارات از محل مسوولیت اجتماعی شرکت های نفت و گاز به استان و حوزه انتخابیه بوده که برای شهرستان بدره در سه حوزه ورزش ، طرح های هادی و کمک به شهرداری ها، بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با نقدینگی ۱۰۰ درصد اختصاص یافته است.

لزوم تغییر مسیر اقتصاد کشور در تامین مالی
دنبال کنید

نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه های مردم بدره در منطقه ولی عصر و سرگچ را تامین آب اراضی کشاورزی برشمرد که با اضافه کردن ۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بدره به سامانه طرح گرمسیری مشکل کشاورزان این منطقه هم مرتفع خواهد شد.

علیزاده با بیان اینکه امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به طرح های هادی روستای زرانگوش اختصاص یافته است، گفت: طرح انتقال آب به روستای زرانگوش نیز سال آتی در دستور کار قرار دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi