شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهدویت رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران است

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت در فضاهای دانشجویی و دانشگاهی گفت: گسترش و همه گیری مهدویت درهمه فضاهای علمی و فرهنگی می توانند اثر بخش باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88235
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

مهدویت رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام و رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه مهدویت، اعتقاد به یک منجی و مصلح و یک حکومت جهانی و باور مشترک همه  ادیان و ندای قلبی همه‏ مستضعفان در سرتاسر این کره ‏ی خاکی است، اظهار کرد: مهدویت، رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، مهدویت را دنباله مسیر امامت دانست و افزود: مهدویت ماحصل همه‏ رسالت‏ ها، سرچشمه بسیاری از کمالات و منبع تمام خیرات است.

احمدی سنگری اظهار کرد: ملت شریف ایران جایگاه رهبری را به درستی درک کردند و آن را نائب حضرت ولیعصر(عج) دانستند و به همین دلیل در جریان انقلاب با تبعیت از ولایت فقیه پیروزی حاصل شد.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه مهدویت یکی از عوامل مهم و اثرگذار رشد جامعه‏ دینی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، تصریح کرد: سیره انتظار فرج آثار فراوان و نتایج درخشانی دارد که از جمله‏  آن‏ها حرکت‏ های انقلابی و بشر دوستانه است .

عضو کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی مهدویت را قلب تپنده‏  حیات شیعه در تمامی قرون و اعصار برشمرد و گفت: اعتقاد به یک منجی و مصلح و یک حکومت جهانی باور مشترک همه‏ ادیان و ندای قلبی همه‏ مستضعفان در سرتاسر این کره‏ خاکی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi