شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک پارادوکس و رای عجیب به شهردار یاسوج/منتقدی که رای موافق داد؟!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ نشست شورای اسلامی شهر یاسوج جهت رای اعتماد دوباره به نستهن مقدم شهردار این شهر برگزار شد که شهردار یاسوج دوباره در این مسئولیت ابقا گردید. البته از پیش نیز معلوم بود که شهردار یاسوج ابقا خواهد شد چرا که سه عضو شورا به دلیل برخی مسائل و البته به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88214
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

یک پارادوکس و رای عجیب به شهردار یاسوج/منتقدی که رای موافق داد؟!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ نشست شورای اسلامی شهر یاسوج جهت رای اعتماد دوباره به نستهن مقدم شهردار این شهر برگزار شد که شهردار یاسوج دوباره در این مسئولیت ابقا گردید.

البته از پیش نیز معلوم بود که شهردار یاسوج ابقا خواهد شد چرا که سه عضو شورا به دلیل برخی مسائل و البته به عقیده بسیاری به دلیل برخی تعلقات حاضر به مخالفت با شهردار و استیضاح نستهن مقدم نبودند.

نوع رای اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج به شهردار در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد اول این که موافق‌ترین عضو شورا در عرض شش سال گذشته یعنی هدایت الله اکبری اکنون به عنوان یکی از مخالفان سرسخت شهردار در شورای اسلامی شهر یاسوج مخالف نستهن مقدم رای داده است.

هدایت اکبری در یکی از نشست‌های سوال از شهردار اینگونه گفت که ۹۵ درصد از مردم و ۹۰ درصد از مسئولان مخالف شهردار هستند و به همین خاطر رای مخالف به شهر داده است.

البته پیچیده‌ترین رای مربوط به فرشید احمدی کیش است که در جلسات سوال از شهردار به عنوان یکی از اعضای فعال همواره انتقادات جدی و بسیار زیادی را از عملکرد شهردار داشت؟!.

فرشید احمدی کیش برای نمونه در یکی از نشست‌های شورا جهت سوال از شهردار دلیل شکستن درخت های شهر یاسوج را در برف اخیر بی تدبیری شهرداری ذکر کرده بود که در حراست و حفاظت از درختان و آبیاری سمپاشی و کوددهی و سایر موارد ترک فعل کرده بودند.

لذا این رای به شهردار بسیار معنادار است یعنی هر چند احمدی‌کیش اولاً خود از منتقدین عملکرد شهردار بوده و انتقادات زیادی به او دارد اما در سوی دیگر به دلیل برخی معذورات رای مخالف به شهردار نداده است؟!.

تحول در پروژه‌های راهداری گچساران
دنبال کنید

با رای دوباره به نستهن مقدم به عنوان شهردار یاسوج سوال از این عضو شورای اسلامی شهر است چرا با وجود انتقادات بسیار زیادی که از شهردار داشته و حتی بیش از اکبری و امیری و دانشی منتقد شهردار بوده اما به او رای موافق داده و چرا و به چه دلیل و بنا به چه معذوراتی با این همه انتقاد اما دوباره حاضر شده شهردار کنونی به کار خود با این عملکرد در شهر یاسوج ادامه دهد؟!.

برخی تحلیلگران معتقدند احمدی کیش با این کار خود در صدد بوده علاوه بر اینکه در منظر افکار عمومی مورد نقد قرار نگیرد و به مردم شهر وانمود کند که منتقد جدی عملکرد شهردار است اما از سوی دیگر به دلیل برخی وابستگی‌ها باز هم مورد نقد واقع نشود هر چند این پارادوکس به هیچ وجه قابل جمع نبوده و شاید در آینده به ضرر این عضو شورای اسلامی شهر تمام شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi