جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی فرماندار دنا از شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان

کورش درخشان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت گفت: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان دنا به خصوص شهرداری سی سخت در بارش برف اخیر خوب درخشیدند و نمره قابل قبولی گرفتند. فرماندار دنا اظهار داشت: بارش های خیلی خوبی طی مدت اخیر در استان داشتیم که این بارش ها در شهرستان دنا همراه با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88208
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

قدردانی فرماندار دنا از شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان

کورش درخشان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت گفت: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان دنا به خصوص شهرداری سی سخت در بارش برف اخیر خوب درخشیدند و نمره قابل قبولی گرفتند.

فرماندار دنا اظهار داشت: بارش های خیلی خوبی طی مدت اخیر در استان داشتیم که این بارش ها در شهرستان دنا همراه با برف و کولاک بود و با توجه به پراکندگی روستاهای شهرستان دنا تمامی دستگاههای خدمات رسان، هلال احمر، شهرداری سی سخت و پاتاوه، راهداری دنا، اداره برق، آب و گاز با برنامه ریزی قبلی پای کار آمدند و به صورت شبانه روزی برای رفاه حال همشهریان خدمات رسانی کردند و نگذاشتند هیچ حادثه ای اتفاق بیفتد.

فرماندار دنا گفت: با توجه به حجم بیشتر بارش برف نسبت به بارندگی های اخیر عوامل مجموعه شهرداری سی سخت به صورت جهادی پای کار بودند و از بازکردن خیابان ها تا تکاندن برف درختان عملکرد خوبی از خود نشان داند که جا دارد از زحمات آن‌ها قدردانی کنم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi