جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکبری: شهردار یاسوج استعفا بدهد و برود/99.5 درصد کارکنان از او ناراضی هستند

هدایت اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از جلسه رای اعتماد دوباره به شهردار یاسوج اظهار کرد: تا ۲ یا ۳ ماه پیش من یکی از طرفداران شهردار بودم و کمک می‌کردیم تا حرکت کند و کار عمرانی انجام شود و مردم راضی شوند. وی گفت: اما هر چه کردیم تغییر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88205
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اکبری: شهردار یاسوج استعفا بدهد و برود/99.5 درصد کارکنان از او ناراضی هستند

هدایت اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از جلسه رای اعتماد دوباره به شهردار یاسوج اظهار کرد: تا ۲ یا ۳ ماه پیش من یکی از طرفداران شهردار بودم و کمک می‌کردیم تا حرکت کند و کار عمرانی انجام شود و مردم راضی شوند.

وی گفت: اما هر چه کردیم تغییر و اصلاح انجام نشد مثلاً برای گرفتن پیمانکار چنان کم توجهی می‌شد تا که به فصل زمستان رسیدیم و از این دست کارها که موجب مخالفت ما نیز شد.

این عضو با سابقه شورای شهر یاسوج با بیان اینکه ۹۵ درصد مردم و مسئولان مخالف حضور شهردار و ۹۹٫۵ درصد از کارمندان شهرداری چه بازنشسته و چه شاغل در حال حاضر مخالف ادامه کار آقای مقدم هستند گفت: نوک پیکان هم در این خصوص به طرف ما بود لذا از او محترمانه خواستم که بر اساس این مخالفت‌ها خودش استعفا دهد و محترمانه برود.

وی تصریح کرد: لذا به دلیل تعهدی که به مردم دارم در این جلسه به او رای مخالف دادم و مخالف ماندن ایشان هستم چرا که بودن او در این مسند دیگر به نفع خود او نخواهد بود و معتقدم اگر خودش استعفا بدهد و برود بهترین کار را کرده است او بیش از شش سال شهرداری یاسوج بوده لذا همچنان دوست او هستم اما در رابطه با مسائل کاری به دلیل عملکرد ضعیف از این پس مخالف او خواهم بود.

انتهای پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi