دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حدود 95 درصد مصوبات سفر نایب رئیس مجلس به بروجن عملیاتی شده است

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: حدود ۹۵ درصد از مصوباتی که در سفر آقای نیکزاد به شهرستان بروجن تصویب شده بود عملیاتی شده و یا اینکه در دست اقدام است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88193
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

حدود 95 درصد مصوبات سفر نایب رئیس مجلس به بروجن عملیاتی شده است

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست نیکزاد نایب رئیس مجلس با مسئولان دستگاه های اجرایی در خصوص پیگیری مصوبات سفر به شهرستان بروجن گفت: در این جلسه که امروز در هیئت رئیسه مجلس برگزار شد مسئولان استانی، محلی و وزارتخانه های راه و شهرسازی و کشور حضور داشتند و مصوبات سفر به شهرستان بروجن پیگیری شد و گزارشاتی را در این خصوص ارائه کردند.

وی افزود: الحمدالله سفر آقای نیکزاد یکی از پربارترین سفرهایی بود که در  حوزه انتخابیه اینجانب رقم خورد چرا که ایشان روحیه جهادی و انقلابی دارند و باتوجه به اینکه در دورانی نیز وزیر بودند شناخت کافی به مسائل دارند لذا مصوبات مطلوب و مناسبی را در این سفر داشتند.

نماینده مردم بروجن در مجلس تاکید کرد: حدود ۹۵ درصد از مصوباتی که در سفر آقای نیکزاد به شهرستان بروجن تصویب شده بود عملیاتی شده و یا اینکه در دست اقدام است؛ خوشبختانه در حوزه راه های مواصلاتی، نهضت ملی مسکن و همچنین مسکن مهر اتفاقات خوبی برای شهرستان رقم خورده است، در ضمن برای احداث گلزار شهدای گمنام شهر بروجن هم تصمیماتی اتخاذ شد تا عملیات اجرایی آن شروع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi