شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بارش ۷۸ درصدی نزولات جوی در کهگیلویه و بویراحمد/پیش‌بینی سر ریز شدن سد کوثر و شاه قاسم

به گزارش کرونا از یاسوج، علی کرمی در نشست رویداد مدیریت بحران ایران قوی از ورود سامانه بارشی به استان از بعدازظهر امروز خبر داد و گفت: سامانه بارشی بعدازظهر امروز وارد جو استان می‌شود و بارش‌هایی به صورت برف و باران تا روز سه‌شنبه پیش‌بینی شده است. وی ادامه داد: با توجه به بارش‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88178
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

بارش ۷۸ درصدی  نزولات جوی در کهگیلویه و بویراحمد/پیش‌بینی سر ریز شدن سد کوثر و شاه قاسم

به گزارش کرونا از یاسوج، علی کرمی در نشست رویداد مدیریت بحران ایران قوی از ورود سامانه بارشی به استان از بعدازظهر امروز خبر داد و گفت: سامانه بارشی بعدازظهر امروز وارد جو استان می‌شود و بارش‌هایی به صورت برف و باران تا روز سه‌شنبه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌های خوب سال جاری ۷۸ درصد بارش‌های استان محقق شده است، ضمن اینکه طبق پیش‌بینی بلند مدت بارش‌های نرمالی را تا اوایل اردیبهشت خواهیم داشت.

در ادامه آرش مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آب منطقه‌ای به تعداد هواشناسی ایستگاه سنجش باران دارد که در ایستگاه سپیدار بویراحمد بارش ۸۱۲ میلی‌متری و آبدهگاه باشت بارش ۶۹۷ میلی‌متری به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه حجم سد کوثر ۴۷۵ میلیون مترمکعب است، گفت: امسال سد شاه قاسم و سد کوثر سرریز خواهند کرد که در زمان سرریز این سدها منظره زیبایی خلق خواهد شد.

مصلح بیان کرد: ۷۵ میلیون مترمکعب از حجم سد کوثر طی این دو ماه ذخیره شده است، ضمن اینکه سد کوثر ۷۲ میلیون مترمکعب سیلاب را کنترل کرد و آب شرب دو ماه مردم گچساران تامین شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi