سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح و کلنگ زنی ۵۸ میلیارد تومان پروژه کشاورزی دنا در دهه فجر

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی سخت گفت: ۵۸ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی می‌شود. آراسته گفت: به مناسبت دهه پرفروغ فجر ۱۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۸ میلیارد تومان در بخش های مختلف کشاورزی کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88172
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

افتتاح و کلنگ زنی ۵۸ میلیارد تومان پروژه کشاورزی  دنا در دهه فجر

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی سخت گفت: ۵۸ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

آراسته گفت: به مناسبت دهه پرفروغ فجر ۱۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۸ میلیارد تومان در بخش های مختلف کشاورزی کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد که بهره برداری از این پروژه ها می‌تواند به توسعه بخش کشاورزی در شهرستان کمک شایانی کند.

نجفعلی آرسته افزود: از مهمترین پروژه های کنلگ زنی در دهه فجر امسال می توان به کنلگ زنی کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان اشاره کرد که در سنوات گذشته بخش اعظم نیاز دامداران و پرورش دهندگان آبزیان از سایر استان ها با هزینه بالا تامین می‌گردید و با بهره برداری از این کارخانه نیاز استان در این بخش به طور کامل برطرف خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی دنا با اشاره به تولید حدود ۸۰ هزار تن انواع محصولات مختلف باغی از باغات شهرستان دنا در سال ۱۴۰۱ گفت:  احداث سردخانه نگهداری میوه  یکی از نیازهای اساسی باغداران دنا نشین است که با افتتاح سرخانه ۱۰۰۰ تنی نگهداری محصولات باغی برای بلند مدت تسهیل در این زمینه شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi