پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت حل مشکلات مطبوعات استان کرمان

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس در جلسه مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان استان کرمان خواستار حل مشکلات مطبوعات استان و تأمین اعتبار موزه مطبوعات شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88157
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

ضرورت حل مشکلات مطبوعات استان کرمان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان استان کرمان با تشکر از حضور وزیر فرهنگ در این استان گفت: این حضور بعد از پیگیری‌های مستمر برای راه اندازی تالار بی نظیر فرهنگ و هنر کرمان صورت گرفته و امروز بزرگ‌ترین و فاخرترین تالار فرهنگی هنری کشور در کرمان راه اندازی می‌شود.

وی درباره جشنواره موسیقی نواحی افزود: با توجه به اینکه ۱۵ سال این جشنواره در کرمان برگزار می شده و امسال به دلیل شرایط خاصی که در استان وجود داشت، امکان برگزاری نبود و انتظار داریم از سال آینده مجدداً این جشنواره به استان کرمان برگردد و میزبان برگزاری جشنواره باشیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم خواستار حل مشکلات نیروی انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور شد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر، اما به دلیل فقدان نیروی تخصصی، این ظرفیت‌ها فعال نیست.

پورابراهیمی خواستار حل مشکلات مطبوعات استان و تأمین اعتبار موزه مطبوعات شد و خاطرنشان کرد: از سال گذشته تلاش کردیم در تبصره ۱۸ فعالیت‌های حوزه فرهنگی و هنری و صنایع خلاق بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند که در استان کرمان نیز عدد قابل توجهی جذب شده است و در صورتی که کمیته اقتصاد فرهنگ و هنر تشکیل شود، می‌تواند به این مسئله کمک می‌کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi