شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولویت‌های مهم در جنوب استان بوشهر تأمین آب پایدار است

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس در مراسم آغاز و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه گفت: یکی از اولویت‌های مهم در جنوب استان بوشهر تأمین آب پایدار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88142
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اولویت‌های مهم در جنوب استان بوشهر تأمین آب پایدار است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه گفت: یکی از اولویت‌های مهم در جنوب استان بوشهر تأمین آب پایدار است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل کم‌آبی ساحل‌نشینان خلیج فارس باید برای همیشه رفع شود، افزود: مردم در جوار ساحل خلیج فارس باید در اولویت تأمین آب از طریق این دریای بی‌کران باشند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه دولت در کنار دیگر قوا همه ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم استفاده می‌کند افزود: با مشارکت و همراهی بخش خصوصی شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز عمیات اجرایی آب‌شیرین کن پنج هزار مترمکعبی عسلویه و بهره برداری از فاز نخست آب شیرین کن سیراف – جم به میزان ۱۰ هزار مترمکعب اظهار کرد: در زمان حاضر عملیات اجرایی آب‌شیرین کن در تمام مناطق استان آغاز شده و در مدت یکسال به بهره بردای می‌رسد.

احمدی ادامه داد: امروز دولت خدمتگزار و مسئولان در کنار قوه مقننه و قضائیه تمام توان خود را برای خدمت به مردم و امید آفرینی در جامعه به کار گرفته‌اند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام توان دشمن بر این است که این دولت موفق نشود اما با تلاش مسئولان و همراهی مردم توطئه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود و کار به جایی نمی‌برند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi