جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت خوابی میامی؛ اقدامی موثر در رفع محرومیت منطقه

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس در مراسم افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت خوابی میامی گفت: تکمیل شدن این بیمارستان اقدامی موثر در رفع محرومیت منطقه است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88111
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

کرونا :

تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت خوابی میامی؛ اقدامی موثر در رفع محرومیت منطقه

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت خوابی میامی ضمن بیان اینکه میامی یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است، گفت: اوج محرومیت شهرستان میامی را می‌توان در روستاهای آن مشاهده کرد اما یکی از اقدامات خوبی که برای مردم این شهرستان صورت گرفت، تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت خوابی بود که خوشبختانه امروز به بار نشست.

وی با بیان اینکه بیمارستان میامی امروز در حالی افتتاح می‌شود که هنوز برخی تجهیزات و اقدامات در این بیمارستان باقی مانده است، افزود: امیدواریم با مساعدت مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود این مقدار اندک کارها نیز صورت گیرد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تجهیزات برای بیمارستان میامی اختصاص یافت، بیان کرد: یکی از الزامات بیمارستان میامی در کنار مردم محروم این منطقه، خدمت رسانی به زائران رضوی در مسیر تهران- مشهد بود که در میامی به میانه راه می‌رسند و اوج خستگی گریبان گیر آنان می‌شود./

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi