پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده

به گزارش کرونا از یاسوج؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد به نقاط مختلف سفر کردند تا پروژه های مربوط به این دهه را کلنگ زنی یا افتتاح کنند. به همین منظور مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88080
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده

به گزارش کرونا از یاسوج؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد به نقاط مختلف سفر کردند تا پروژه های مربوط به این دهه را کلنگ زنی یا افتتاح کنند.

به همین منظور مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرستان باشت به نمایندگی از همه طرح ها و پروژه ها ۱۶ طرح را کلنگ زنی و افتتاح کرد.

در یکی از این پروژه‌ها زمین چمن مصنوعی از محل اعتبارات نفت با ابلاغ اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و مساحت ۱۰۰۰ متر مربع جهت توسعه ورزش روستایی در روستای چم بلبل باشت افتتاح شد.

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده 10

مسئولان استانی سپس به نمایندگی از سایر پروژه ها یک پروژه برق را با هزینه ۴ میلیارد تومان به نمایندگی از ۶ پروژه برق که کل اعتبارات آن پروژه‌ها ۳۱۰ میلیارد ریال بود افتتاح کردند.

در ادامه معاون استاندار به همراه سایر مسئولان استانی به روستای بهره عنا سفر کرد و دکل ارتباطی تلفن همراه را در این روستا افتتاح کردند.

سید محمود رادمنش مدیر کل فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین یادآور شد: از مجموع پروژه‌های دهه فجر تعداد ۷ پروژه در حوزه فناوری اطلاعات با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی بوده که نشان دهنده عزم ویژه دولت برای رفع مشکلات ارتباطی است.

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده 11

رادمنش گفت: یک ابر پروژه در حوزه فناوری اطلاعات داریم که به زودی کار آن را انجام داده و به اطلاع مردم خواهیم رساند و کمبودها و نیازمندی های ما در این حوزه برطرف می‌شود و تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار نیستند که اینترنت پرسرعت نداشته باشند.

قطعنامه یوم‌الله 22 بهمن| تأکید راهپیمایان بر حفظ وحدت و دوری از تفرقه و فتنه
دنبال کنید

وی گفت: هر چند که هم اکنون نیز ۹۲ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار ما دارای اینترنت پر سرعت بوده و ۸ درصد بقیه را حداکثر تا ۱۴۰۲ تمام خواهیم کرد.

در ادامه مسئولان استانی پایگاه بین جاده ای ۱۱۵ را که در سفر اول استاندار به منطقه چاه تلخ مدنظر قرار داده شده بود کلنگ زنی کردند و با کمک بانک رفاه استان اعتباری جهت ساخت این پروژه مد نظر قرار گرفت.

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده 12

در ادامه مسئولان به گلزار شهدای چاه تلخ رفتند همان جایی که در سفر اول استاندار و نماینده مردم گلایه های بسیاری از وضعیت ساماندهی گلزار این شهدا شده بود مسئولان بنیاد شهید عنوان کردند در قالب ۱۱ گلزار و ۱۶ مزار شهید با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی ساماندهی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان باشت در این آیین با بیان اینکه این دولت مظلوم واقع شده است گفت: در یک سال برابر با ۴ تا ۵ سال دولت قبل کارهای بزرگی صورت گرفته است.

بعد از آن بود که مسئولان به یکی از روستا های دیگر شهرستان باشت رفتند و کلنگ پرواربندی ۵۰۰ راسی را با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی و تسهیلات ۳۰ میلیارد ریالی کلنگ‌زنی کردند.

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده 13

در این آیین مسئولان کشاورزی گفتند که هفت پروژه به میزان ۱۰ میلیارد تومان در شهرستان باشت داریم و این پروژه قابلیت تولید سالانه ۲۵ تن گوشت را دارد همچنین به سردخانه نیاز داریم چرا که این شهرستان تولید کننده میوه جات صیفی جات و مرکبات است.

سپس مسئولان استانی به روستای بوسنگان سفر کردند تا یک باب منزل مددجویی را به نمایندگی از چهار باب منزل در اختیار آنها قرار دهند.

آغاز بی حیایی؛پایانی بر ماراتن براندازی
دنبال کنید

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده 14

سپس مسئولان به روستای کوشک ظفری رفتند تا پروژه راه روستایی این منطقه صعب العبور را افتتاح کنند که مدیرکل راهداری استان گفت: ۱۷۲ پروژه در استان با رقم هزار میلیارد تومان اکنون در دست اجرا داریم.

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده 15

در ادامه یکی از پروژه‌های دیگر پروژه جمع آوری آبهای سطحی در شهرستان باشت بود که شهردار باشت آن را یکی از اقدامات بزرگ دانست و گفت: در بارندگی گاه تا نیم متر ارتفاع آب در شهر بوده و خانه‌ها و مغازه‌ها پر از آب می شدند که در این طرح از چهار راه کتاب تا ابتدای جاده تل مویزی به طول ۲ کیلومتر کانال سطحی ساخت خواهد شد.

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده 16

سپس  از طرح های بسیار مهم شهرستان باشت که توسط معاون استاندار و مدیرعامل آب منطقه‌ای کلنگ‌زنی شد مربوط به ساماندهی ۶ کیلومتر از رودخانه باشت از پل شهید کلانتری تا پل شوش بود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در همین خصوص گفت: در یک بارش ۷۰۰ میلیمتر بارش در ایستگاه آبدهگاه به ثبت رسید میزان بارندگی غیر قابل تصور بود که از این رودخانه عبور می کند و در دهه هفتاد موجب تخریب پل شهید کلانتری شد از همین روز به فکر افتادیم تا این ۶ کیلومتر را در دو سو ساماندهی کنیم چرا که علاوه بر آن خطوط انتقال گاز و آب نیز در مسیر رودخانه وجود دارد و ناگزیر به این کار هستیم.

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده 17

وی گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیارد تومان برای آن کنار گذاشته ایم اما این پروژه تا اتمام آن ۸۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi