شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کفسابی آشپزخانه – ساب سنگ کابینت – تمیز کردن سنگ کهنه

کفسابی آشپزخانه – ساب سنگ کابینت – تمیز کردن سنگ کهنه   کف سابی آشپزخانه انجام خدمات کف سابی آشپزخانه مربوط به موارد بسیار متفاوتی است که این خدمات برای سطح کف سالن آشپزخانه نیز انجام می گیرد و همچنین برای ساب زدن سنگ کانتر ، سنگ کابینت ، سنگ میزغذاخوری و … نیز در سالن آشپزخانه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88068
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

کرونا :

کفسابی آشپزخانه – ساب سنگ کابینت – تمیز کردن سنگ کهنه

کفسابی آشپزخانه – ساب سنگ کابینت – تمیز کردن سنگ کهنه

 

کف سابی آشپزخانه

انجام خدمات کف سابی آشپزخانه مربوط به موارد بسیار متفاوتی است که این خدمات برای سطح کف سالن آشپزخانه نیز انجام می گیرد و همچنین برای ساب زدن سنگ کانتر ، سنگ کابینت ، سنگ میزغذاخوری و … نیز در سالن آشپزخانه انجام می شود.

images_1675074492.jpg

البته که برای ساب زدن سطح کف آشپزخانه نیاز است که بدانید باید وسایل سنگین آشپزخانه از قبیل : لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، یخچال و … که بر روی سطح قرار دارد جابجا شود تا کف سطح به صورت کامل با استفاده از دستگاه ساب زنی انجام شود تا سطح به صورت یک دست خدمات ساب زنی انجام گیرد. اصولا باید این خدمات زمانی صورت پذیرد که فرد آشپزخانه را کابینت بندی نکرده است و اگر این خدمات به صورت درست انجام شود باعث می گردد که دیگر برای سطح زیر کابینت ها در مرحله بعدی نیاز نباشد تا خدمات ساب زنی و کف سابی انجام گیرد.

کف سابی آشپزخانه برای محیط های کوچک بسیار حساس و سخت می باشد و هر چه میزان کمتری لوازم و ابزار در محیط های کوچک باشد باعث می شود که خدمات به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. کف سابی آشپزخانه بسیار مهم است چرا که در معرض بیشترین خطر ریخته شدن مایعاتی از قبیل : سرکه ، آبلیمو ، مواد غذایی و خورشت ، چای ، قهوه و … می باشد که هر کدام از موارد گفته شده باعث می گردد که سطح کف آشپزخانه لکه دار و کثیف شود و در برخی مواقع ممکن است که مواد ریخته شده با سطح کف آشپزخانه واکنش نشان دهد و همین امر موجب می گردد تا شما نیاز به کف سابی سطح کف آشپزخانه پیدا کنید و اگر سطح کف آشپزخانه شما از سنگ ، سرامیک ، پارکت ، کفپوش و … باشد ساب زدن سطح با استفاده از دستگاه های مخصوص به سطح انجام می شود و خدمات کف سابی آشپزخانه به درستی و با اصول خود انجام می گیرد.

ساب سنگ کابینت

برای ساب سنگ کابینت باید دقت داشت که این خدمات با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی انجام می شود و کار ساب زنی و کف سابی به درستی و با اصول باید انجام گیرد چرا که سنگ کابینت ها در معرض ریخته شدن مواد مختلف در آشپزخانه بر روی سنگ های کابینت می باشند به همین دلیل باعث می گردد که نیاز به کفسابی و ساب زنی دستی پیدا کند که در چنین مواقعی باید از متخصصین در این حوزه کمک گرفت که همکاران ما در مجموعه آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا هستند.

نامه میرسلیم به رئیس‌جمهور در رابطه با وضعیت نابسامان بازار بورس
دنبال کنید

images_1675074553.jpg

همانطور که در بالا گفته شد باید بدانید که دستگاه های ساب زنی دستی قابل حمل می باشند و اگر امکان جابجایی سنگ کابینت وجود نداشته باشد خدمات در محل انجام می گیرد و این خدمات بدون گرد و غبار انجام می گیرد و هیچ کدام از وسایل ها و ابزار های خانه کثیف نخواهد شد. البته که باید اعلام کرد که متخصصان به شما توضیح خواهند داد چه پیشگیری هایی قبل از شروع کار باید انجام گیرد تا سطح سنگ آماده برای ساب زنی باشد.

با توجه به این که ساب زنی سطح سنگ کابینت ها در زیبایی آپارتمان تاثیر گذار است و همچنین با توجه به این که به آشپزخانه را قلب خانه نام نهاده اند ساب زنی آن امری بسیار مهم است برای همین موضوع توضیحات داده شده است که خدمات برای ساب زنی باید با بالاترین ظرفیت ممکن برای امر ساب زنی و کف سابی انجام گیرد.

تمیز کردن سنگ های کهنه

از دیگر خدماتی که همکاران ما در مجموعه انجام می دهند تمیز کردن سنگ های کهنه می باشد. اگر در ساختمان خود از سنگ های کهنه ای که سالیان سال مورد استفاده قرار گرفته است و تیره و کدر و همچنین کهنه شده است می توانید با استفاده از دستگاه های ساب زنی و کف سابی ایرانی و خارجی بزرگ سطح سنگ ها را سنگ سابی و کف سابی انجام داد.

images_1675074578.jpg

اگر می خواهید که سطح سنگ شفافیت و زیبایی هنگام نصب خود را به دست بیاورد می توانید با استفاده از کف سابی ایتالیایی سطح سنگ ها را ساب زنی انجام دهید تا سطح سنگ شفافیت و براقیت هنگام نصب تبدیل گردد و اگر بخواهیم بگوییم که این خدمات در سنگ های شما معجزه می کند دروغ نگفته ایم چرا که تفاوت بسیاری در سنگ ها به وجود می آورد و البته این موضوع را هم یادآور می شویم که نوع سنگ های شما خیلی تاثیر گذار است که چه خدماتی بر روی سنگ ها باید انجام بگیرد. چرا که اگر فرد کف ساب متخصص در این امر نباشد نمی تواند تشخیص دهد که از چه لقمه سابی برای این سنگ استفاده کند تا سطح سنگ آسیب نبیند.

پیام تسلیت باشگاه نفت وگاز گچساران به باشگاه ملوان صادر شد
دنبال کنید

البته که سنگ های کهنه و قدیمی که بر روی سطح قرار دارند در اثر گذر زمان ممکن است که لکه های متفاوتی بر روی سطح سنگ ها مشاهده شود و این لکه ها و جرم ها از قبیل : لکه چسب ، لکه آبلیمو ، لکه چای ، جرم هایی از قبیل ملات ساختمانی ، لکه رنگ و … می باشد که در زیبایی و ظرافت سنگ را به گند تبدیل می کند و همچنین این موارد بسیار مهم است که خدمات ساب زنی و کف سابی برای از بین بردن چه لکه و جرم هایی استفاده گردد که این خود می تواند بسیار موثر واقع شود چرا که برای از بین بردن عیب و ایراد تلاش شود می توان نتیجه کار را مشاهده کرد که بسیار ارزشمند است.

همکاران ما در مجموعه براداران اجاقی به انجام کلیه خدمات ساب زنی انواع سنگ ها و سطح ها خدمات ساب زنی و کف سابی انجام می دهند. و البته که برای از بین بردن لکه ها و کثیفی های روی سطح با توجه به موقعیت سطح آن را از بین می برند و همین امر موجب گردیده است که خدمات با دستگاه های متفاوتی انجام شود چرا که برای سطح هایی که نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد خدمات با دستگاه های قابل حمل انجام می گیرد. جهت دریافت مشاوره رایگان با مجموعه ما می توانید با شماره تماس ۰۹۳۵۱۵۵۵۰۱۶ تماس حاصل فرمایید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi