پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امدادرسانی هلال احمر به ۵۴۰ نفر در برف و کولاک آوج

به گزارش کرونا از قزوین، حسین خوئینی در تشریح فعالیتهای انجام شده درپی وقوع کولاک و برف در نقاطی از استان، گفت: برف و کولاک در محور‌های قسطین لار، بهرام آباد، اکبر آباد و آوج، باعث گرفتاری برخی از خودرو‌های عبوری در این مسیر‌ها شد که امدادگران هلال ‌احمر قزوین با حضور در مناطق درگیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88024
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

امدادرسانی هلال احمر به ۵۴۰ نفر در برف و کولاک آوج

به گزارش کرونا از قزوین، حسین خوئینی در تشریح فعالیتهای انجام شده درپی وقوع کولاک و برف در نقاطی از استان، گفت: برف و کولاک در محور‌های قسطین لار، بهرام آباد، اکبر آباد و آوج، باعث گرفتاری برخی از خودرو‌های عبوری در این مسیر‌ها شد که امدادگران هلال ‌احمر قزوین با حضور در مناطق درگیر برف و کولاک ضمن رهاسازی و انتقال خودرو‌های گرفتار به مکان امن، به افراد گرفتار و حادثه ‌دیده نیز امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در برخی از محورهای مواصلاتی، ادامه داد: در محور آوج به رزن و آوج ،۳ تیم امدادی به ۵۴۰ نفر و نیز ۲۱۰ خودرو خدمات امدادی و رهاسازی ارائه دادند و اقلام امدادی از جمله ۱۶۰ تخته پتو و ۱۳۵ بسته ۱۲ ساعته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع و به ۱۳۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

خوئینی اضافه کرد: ۷۰ نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک در محور قسطین لار توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند و به ۲۵ خودرو گرفتار نیز خدمات رهاسازی ارائه شد.

وی با بیان اینکه در محور بهرام آباد، با اعزام دو تیم یک تیم از فدک و یک تیم از رازمیان به ۷۵ نفر و ۲۲ خودرو گرفتار خدمات ارائه شد، گفت: در محور اکبر آباد نیز در حال حاضر دو تیم یکی از مرکز شعبه البرز و یک تیم از معلم کلایه به منطقه اعزام شدند و در حال امداد رسانی هستند.

خوئینی خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم شرایط جوی، عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و اقلام زیستی شامل پتو، لوزام گرمایشی و خوراکی در بین در راه ماندگان توزیع شده و می‌شود.

ساماندهی ۲۷۰۰ بنای تاریخی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه خیرین است
دنبال کنید

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi