یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با رئیس سازمان راهداری؛ پیگیر تسریع در تکمیل راه های بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: اخیرا دیداری با رئیس سازمان راهداری داشتم و پیگیر تسریع در تکمیل پروژه های راه حوزه انتخابیه داشتم و در این نشست موضوع اتمام زیرگذر دام مطرح شد و مقرر گردید تا اواخر سال به اتمام برسد و همچنین قرار بر این شد پروژه ورودی جاده اشترینان به ملایر هر چه سریعتر آغاز شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88006
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

دیدار و گفت و گو با رئیس سازمان راهداری؛ پیگیر تسریع در تکمیل راه های بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده پروانه تولید سایت بروجرد فردا موتورز صادر و به زودی تولید در این مجموعه به صورت انبوه شروع خواهد شد و قطعا این اقدام سبب اشتغالزایی در منطقه می شود.

وی افزود: اخیرا دیداری با رئیس سازمان راهداری داشتم و پیگیر تسریع در تکمیل پروژه های راه حوزه انتخابیه داشتم و در این نشست موضوع اتمام زیرگذر دام مطرح شد و مقرر گردید تا اواخر سال به اتمام برسد و همچنین قرار بر این شد پروژه ورودی جاده اشترینان به ملایر هر چه سریعتر آغاز شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: همچنین با تلاش های انجام شده کلنگ نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان بروجرد به زمین زده شد ساختی بروجرد بوده که تامین برق شهری و صنعتی را تامین می کند و البته اشتغالزایی را هم در پی این بزرگترین پروژه زیرخواهد داشت./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi