پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با ریاست مجلس برای حل مشکلات شهرستان های اردل، فارسان، کیا و کوهرنگ

نماینده مردم اردل، فارسان، کیا و کوهرنگ در مجلس گفت: اخیراً به همراه فرمانداران و شهرداران حوزه انتخابیه با ریاست مجلس جلسه ای داشتم که در این نشست پیگیر رفع مشکلات مختلف شهرستان های اردل، فارسان، کیا و کوهرنگ بودیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87887
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

دیدار و گفت و گو با ریاست مجلس برای حل مشکلات شهرستان های اردل، فارسان، کیا و کوهرنگ

قدرت اله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده خود در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهایی اخیر دیدار و گفت و گویی با ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتم که در این دیدار نیز شهرداران، فرمانداران شهرستان های حوزه انتخابیه حضور داشتند.

وی افزود: در این دیدار در خصوص طرح هادی روستایی، افزایش سهمیه قیر جهت آسفالت معابر روستاها و شهرها و همچنین ساخت مسکن برای معلولان و محرومان شهرستان های حوزه انتخابیه گفت و گو شد و مقرر گردید اقداماتی در این رابطه انجام شود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیا و کوهرنگ در مجلس بیان کرد: همچنین با ریاست مجلس هم جلسه ای برگزار شد که در این نشست نیز فرمانداران و شهرداران حضور داشتند و این اتفاق بسیار خوبی برای حوزه انتخابیه بوده است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: از موارد مطروحه در این نشست می توان به تعریض و بهسازی محورهای مواصلاتی، حل مشکل آب، بودجه، راه آهن، محرومیت زدایی، اشتغال و موضوعات مختلف استان و حوزه انتخابیه تبادل اشاره شد تا راهکارهای مناسب برای حل آنها ارائه شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi