شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهه فجر پربار شهرستان دنا/۱۱۱ طرح افتتاحی و کلنگ‌زنی

کورش درخشان‌زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در سی سخت گفت: دهه فجر فرصت خوبی است تا دستاوردهای نظام را برای مردم تشریح و تبیین کنیم. درخشان زاده گفت:  در شهرستان دنا در ایام فجر بیش از۱۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲۹۸ میلیارد تومان داریم که بسیاری از طرح ها افتتاح و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87872
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

دهه فجر پربار شهرستان دنا/۱۱۱ طرح افتتاحی و کلنگ‌زنی

کورش درخشان‌زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در سی سخت گفت: دهه فجر فرصت خوبی است تا دستاوردهای نظام را برای مردم تشریح و تبیین کنیم.

درخشان زاده گفت:  در شهرستان دنا در ایام فجر بیش از۱۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲۹۸ میلیارد تومان داریم که بسیاری از طرح ها افتتاح و مابقی کلنگ زنی خواهند شد که این طرح ها در زمینه کشاورزی، صنعت، گردشگری، ورزش، جاده، آب رسانی و ارتباطات است و ما هم سعی در به اتمام رساندن این پروژه ها در کمترین زمان ممکن را داریم.

فرماندار دنا اظهار داشت: با حمایت و تلاش مسئولین استانی به خصوص استاندار و نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خوشبختانه شهرستان دنا توانست هم در بحث اعتبار و هم در بحث رتبه مقام دوم استان را کسب کند که این اقدامات نوید بخش این خواهد بود که شهرستان دنا در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi