پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حکایتی از درمانده‌ترین پروژه دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز در بازدید از روند اجرای پروژه فاضلاب شهری، ضمن بررسی میزان روند پیشرفت کار، در جریان آخرین وضعیت شبکه فاضلاب شهری دهدشت قرار گرفت. فرماندار کهگیلویه در این بازدید ضمن نظارت بر کیفیت انجام کار گفت: از زمان آغاز پروژه در سال ۸۵ تاکنون ۴۰ کیلومتر از۱۲۰ کیلومتر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87830
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

حکایتی از درمانده‌ترین پروژه دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز در بازدید از روند اجرای پروژه فاضلاب شهری، ضمن بررسی میزان روند پیشرفت کار، در جریان آخرین وضعیت شبکه فاضلاب شهری دهدشت قرار گرفت.

فرماندار کهگیلویه در این بازدید ضمن نظارت بر کیفیت انجام کار گفت: از زمان آغاز پروژه در سال ۸۵ تاکنون ۴۰ کیلومتر از۱۲۰ کیلومتر طرح شامل ۳۲۰۰ مشترک شبکه جمع‌آوری به بهره برداری رسیده است.
 
وی افزود: به منظور جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و آلودگی منابع آبی، عملیات اجرایی ۱۶۰۰ متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در بخشی از شهر دهدشت و خیابان‌های مصطفی خمینی، چمران و کوچه‌های منشعب از آن نیز شروع شده است.

موسوی با بیان این‌که تاکنون پروژه اجرای شبکه فاضلاب شهری پیشرفت حدود ۳۵ درصدی داشته است بیان کرد: با اتمام فاز اول پروژه فاضلاب بیش از ۵۰ درصد جمعیت شهر دهدشت از طرح فاضلاب شهری بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهار امیدواری کرد با بررسی و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص پیگیری اعتبارات تخصیص یافته نسبت به رفع موانع و مشکلات مالی و سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های زیرساختی اقدام شود.

حکایتی از درمانده‌ترین پروژه دهدشت 3

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi