جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیان دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایران/ تدارک اجرای بیش از ۳۴ هزار برنامه در دهه فجر

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی دارای ابعاد مختلف و گوناگون است و راز ماندگاری انقلاب برخورداری از این ابعاد است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی را تداوم حرکت انبیاء و پیامبران دانست و با بیان اینکه ۲۲ بهمن ادامه دهنده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87827
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

بیان دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایران/ تدارک اجرای بیش از ۳۴ هزار برنامه در دهه فجر

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی دارای ابعاد مختلف و گوناگون است و راز ماندگاری انقلاب برخورداری از این ابعاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی را تداوم حرکت انبیاء و پیامبران دانست و با بیان اینکه ۲۲ بهمن ادامه دهنده بعث است، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهل و چهار سال پیروزی انقلاب بی‌نظیر بوده و آنچه طی این مدت شکل گرفته با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی بیان کرد: علی‌رغم دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، دشمن تلاش می‌کند این خدمات را کم‌رنگ و نظام را ناکارآمد نشان دهد و القای ناامیدی کند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بیان کرد: هجمه به نهادهای انقلابی خصوصا سپاه و اهانت به مقدسات و قرآن نشان دهنده ضعف و استیصال دشمن است. در چنین شرایطی که دشمن جنگ ترکیبی راه‌اندازی کرده ستاد دهه فجر رساله و وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید از تمام ظرفیت‌های مردمی جهت بهتر برگزار شدن برنامه‌هایی دهه فجر استفاده شود.

وی عنوان کرد: خدمات انقلاب از روش‌های مختلف و در قالب زبان هنر و سایر ابزار هنر برای نوجوانان و جوانان بازگو شود که ثمره زحمات و تلاش‌های همین جوانان مرز و بوم اطلاع‌رسانی شود تا تبلیغات دشمن جهت ناکارآمدی نظام بی‌اثر و اتحاد و انسجام ملی ایجاد و امید تزریق شود.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرها و روستاها آذیین بندی متناسب با دهه فجر صورت گیرد، گفت: ادارات و نهادها نسبت به آذین‌بندی دستگاه‌ها و همچنین سطح شهر اقدام کنند.

افتتاح ۱۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی بویراحمد در دهه فجر
دنبال کنید

این مسئول بیان کرد: در ۴۰ سرفصل ۳۴ هزار ۴۴۴ برنامه پیش‌بینی شده است که زنگ انقلاب، جلسات پرسش و پاسخ، نصب بنر و تبلیغات شهری، سرکشی از خانواده شهدا، ایستگاه صلواتی و برنامه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی و پخت نذری در سراسر استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های مهم طی دهه فجر تجدید میثاق با امام و شهدا که در مراکز استان از فرودگاه تا گلزار شهدا و در شهرستان‌ها از ورودی شهرها تا گلزار شهدا ،نواختن زنگ انقلاب در مدارس، میهمانی لاله‌ها در ۱۳ بهمن و طنین بانک الله اکبر در شب ۲۲ بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های ۲۲ بهمن است.

وی خاطرنشان کرد: سرآمد همه برنامه‌ها راهپیمایی ۲۲ بهمن است که با توجه به اهمیت راهپیمایی و حضور باشکوه مردم در امنیت ملی و معالادت بین‌المللی همه برنامه‌ها منجر به حضور مردم در ۲۲ بهمن شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi