جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تور پاریس نوید گشت؛ شهری پر جنب و جوش در فرانسه

تور پاریس نوید گشت؛ شهری پر جنب و جوش در فرانسه   یکی از بزرگترین شهرهای جهان، پاریس، شهری پرجنب‌وجوش و فرهنگی است که مکان‌های معروفی در هر نقطه دارد و هیچ وقت برای دیدن همه آنها وقت کافی ندارد. پاریس همچنین به‌عنوان رمانتیک‌ترین شهر جهان و بهشتی برای علاقه‌مندان به غذا و مد در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87793
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

کرونا :

تور پاریس نوید گشت؛ شهری پر جنب و جوش در فرانسه

تور پاریس نوید گشت؛ شهری پر جنب و جوش در فرانسه

 

یکی از بزرگترین شهرهای جهان، پاریس، شهری پرجنب‌وجوش و فرهنگی است که مکان‌های معروفی در هر نقطه دارد و هیچ وقت برای دیدن همه آنها وقت کافی ندارد. پاریس همچنین به‌عنوان رمانتیک‌ترین شهر جهان و بهشتی برای علاقه‌مندان به غذا و مد در نظر گرفته می‌شود. ما هنوز باید با کسی ملاقات کنیم که حاضر نیست به زودی از پاریس دیدن کند یا برگردد و چیزهای بیشتری کشف کند! با ما همراه باشید تا در مورد تور پاریس، مقصد گردشگری تور نوروز ۱۴۰۲ و تور بانکوک حرف بزنیم.

تور پاریس نوید گشت؛ شهری پر جنب و جوش در فرانسه 5

تور فرانسه

طبیعت زیبا نیز موجب جاذبه های بیشتر تور فرانسه می شود. روستاهای سرسبز با آب و هوای خوش، مناظر چشم نواز و مناطق ساحلی این کشور نیز می تواند بر خاطره ساز شدن این سفر کمک شایانی کند. به طور کلی هر کس با هر سلیقه و موقعیتی می تواند از سفر خود به این کشور نهایت لذت و استفاده را داشته باشد. اولین نکته ما در مورد پاریس درباره بهترین زمان برای بازدید از پاریس است. “پاریس همیشه ایده خوبی است” و هرگز زمان بدی برای بازدید از پاریس وجود ندارد. این شهر دارای پارک‌های عالی و خیابان‌ها و خیابان‌های زیبا است، اما برخی از بهترین موزه‌های جهان و دیگر گزینه‌های جالب سرپوشیده را نیز دارد.

با این حال، نکاتی وجود دارد که ممکن است بخواهید هنگام برنامه ریزی سفر به پاریس به آنها توجه کنید. به طور کلی، فصل شانه – بهار و پاییز – خوب است زیرا اغلب کمتر شلوغ است و دمای هوا دلپذیر است. اگر می‌خواهید ازدحام جمعیت را شکست دهید و هزینه کمتری برای چیزهایی مانند حمل‌ونقل و اقامت در پاریس بپردازید، باید در نوامبر، اوایل دسامبر و ژانویه از پاریس دیدن کنید. اگر علاقه مند به خرید هستید، در ژانویه یا ژوئیه از پاریس بازدید کنید، در زمان فروش، زمانی که امکان یافتن قیمت های فوق العاده وجود دارد.

از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید، از قبل رزرو کنید و از خطوط صرف نظر کنید! مگر اینکه خارج از فصل پاریس از پاریس دیدن کنید، صف های طولانی خسته کننده را در تمام جاذبه های اصلی توریستی پاریس تجربه خواهید کرد. انتظار در صف نه تنها باعث هدر رفتن وقت گرانبها می شود. این احتمال وجود دارد که حتی قبل از شروع بازدیدتان خسته شوید! به همین دلیل دومین توصیه من برای سفر به پاریس این است که بلیط خود را برای جاذبه های اصلی از قبل رزرو کنید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با ۳۷ سال و ۹ ماه سابقه بیمه پردازی، منظم ترین بیمه شده این سازمان بود
دنبال کنید

در فرودگاه، فقط از تاکسی های معمولی (یا ترانسفر فرودگاهی خصوصی تایید شده) استفاده کنید سوار شدن با یک تاکسی معمولی و رسمی چیزی است که ما آن را یک امر عقل سلیم در نظر می گیریم، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از گردشگران هنوز اغوا می شوند!

در فرودگاه های پاریس، احتمالاً شخصی به شما نزدیک می شود که خدمات تاکسی خصوصی ارائه می دهد. ممکن است وسوسه انگیز باشد زیرا آسان به نظر می رسد (نیازی به جستجوی ایستگاه تاکسی نیست) و سریعتر (در صف منتظر نمی ماند). هرگز این نوع “پیشنهادها” را نپذیرید.

اگر خوش شانس باشید، در نهایت خرج بسیار بیشتری خواهید کرد (این خودروهای غیررسمی متر ندارند)، و نمی‌توانید رد کنید که چنین سواری می‌تواند به شگفتی‌های ناخوشایندتر یا موقعیت‌های خطرناک منجر شود. اگر نمی‌خواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و ترجیح می‌دهید از ابتدا بدانید هزینه سفرتان چقدر است، توصیه می‌کنم یک ترانسفر فرودگاهی خصوصی از فرودگاه‌های پاریس به شهر رزرو کنید.

تور پاریس نوید گشت؛ شهری پر جنب و جوش در فرانسه 6

تور نوروز ۱۴۰۲

تور نوروزی ۱۴۰۲ یکی از تورهای دلچسبی است که می تواند حس خوشی را در شما به وجود بیاورد.

بازدید از ژاپن

با اوج گرفتن زمستان گذشته، با نزدیک شدن ژاپن به بهار، صحنه برای شروع های جدید آماده می شود. شکوفه های آلو در بخش هایی از مرکز ژاپن و بیشتر شمال به شکوفایی خود ادامه می دهند. جشنواره رنگارنگ دختران هیناماتسوری در ۳ مارس در سراسر کشور برگزار می شود و شکوفه های گیلاس در توکیو و سایر مناطق گرمتر شروع به شکوفه دادن می کنند تا بهار را به درستی بشارت دهند.

خرید تجهیزات پزشکی پرمصرف برای مطب و کلینیک
دنبال کنید

اگرچه آب و هوا در ماه مارس به طور قابل توجهی گرم تر و بهاری تر از فوریه است، دما می تواند به طور ناگهانی کاهش یابد. اسکی و اسنوبورد هنوز در بیشتر استراحتگاه ها امکان پذیر است و گشت و گذارهای بی رمق چشمه های آب گرم راهی محبوب برای گذراندن برخی از سردترین روزها است.

قبل از رفتن بدانید

  • دما در ماه مارس به شدت در نوسان است
  • ورزش های زمستانی هنوز امکان پذیر است اما انتظار می رود شرایط بهاری وجود داشته باشد
  • مناطق پرطرفدار مانند کیوتو، نارا و هیروشیما می توانند در ماه مارس بسیار شلوغ باشند
  • فصل شکوفه های گیلاس در مناطق گرمتر مانند جنوب ژاپن و توکیو شروع می شود و در مناطق سردتر تا حدود مه ادامه دارد.

تور پاریس نوید گشت؛ شهری پر جنب و جوش در فرانسه 7

تور بانکوک

تور بانکوک دو ویژگی دارد. ارزان و لوکس بودن. از آنجایی که بانکوک پرطرفدارترین شهر توریستی جهان است، رقابت بالایی برای جذب گردشگران و مسافران وجود دارد، جایی که می توانید مجلل ترین هتل ها و امکانات را با ارزان ترین قیمت تجربه کنید. بسته به پاسپورت خود، ممکن است برای سفر به تایلند به ویزا و سایر مدارک سفر نیاز داشته باشید. برای اطلاع از شرایط و درخواست ویزا (در صورت لزوم) iVisa.com را بررسی کنید.

برنامه ریزی سفر بانکوک

آیا در هنگام برنامه ریزی سفرهای خود می خواهید چیزی را نادیده بگیرید؟ اگر این کار را انجام می دهید، ممکن است بخواهید از یک متخصص مقصد بخواهید که یک برنامه سفر سفارشی بانکوک را فقط برای شما ایجاد کند.

بانکوک در یک نگاه

بانکوک پایتخت تایلند و بزرگترین شهر آن است. این یک مقصد گردشگری برتر است که به طور مداوم در بین پربازدیدترین شهرهای جهان قرار دارد. در واقع بانکوک آنقدر محبوب و محبوب است که برای چهار سال متوالی توسط خوانندگان مجله Travel + Leisure به عنوان “بهترین شهر جهان” انتخاب شد. چند روزی را آنجا بگذرانید و دلیل آن را خواهید فهمید.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (navidgasht.com)

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi