پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا مسؤولان استانی نسبت به مشکلات گلزار شهدای دهدشت توجهی نمی‌کنند؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت اظهار کرد: فرصت ماه رجب ارزشمند است و از فضیلت‌های‌ آن بهره کافی را ببریم. امام جمعه دهدشت آغاز دهه پرفروغ فجر را یادآور شد و بیان کرد: یکی از مسائل مهم جهاد تبیین در این روزها، بیان دستاوردهای انقلاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87751
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

چرا مسؤولان استانی نسبت به مشکلات گلزار شهدای دهدشت توجهی نمی‌کنند؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت اظهار کرد: فرصت ماه رجب ارزشمند است و از فضیلت‌های‌ آن بهره کافی را ببریم.

امام جمعه دهدشت آغاز دهه پرفروغ فجر را یادآور شد و بیان کرد: یکی از مسائل مهم جهاد تبیین در این روزها، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اما متاسفانه زبان برخی مسئولان از بیان خدمات نظام الکن است و این در حالی است که ما دستاوردهای خوبی بعد از انقلاب داشتیم.

امام جمعه دهدشت به تشریح برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی طبق آمار سازمان ملل پرداخت و گفت: سرعت پیشرفت علم در جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب ۱۱ برابر در دنیا شده است.

وی با بیان این‌که نخستین تولید کننده پودر استخوان در دنیا هستیم اظهار کرد: سومین تولید کننده دکل‌های انتقال برق در دنیا متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که برخی آقایان زبان یک متری برای انتقاد دارند گفت: جهاد تبیین جلوی تهدید دشمن را می‌گیرد لذا نباید برای بیان خدمات نظام لکنت زبان داشته باشیم.

وی جمهوری اسلامی ایران را جزو هشت کشور دارای فناوری جهانی، رتبه اول فناوری نانو در جهان و تنها کشوری که ماهواره به فضا فرستاد عنوان و تصریح کرد: برخی این دستاوردها را بیان نمی‌کنند چرا که دنبال این هستند جریان تحریف مقابل جهاد تبیین بایستد.

امام جمعه دهدشت گفت: برخی فریب‌خورده‌ها گفتند جمهوری اسلامی امسال برف را نمی‌بیند اتفاقاً امسال برف بیشتر بارید، برخی فکر می‌کنند خبری است، نه‌خیر هیچ خبری نیست.

وی با بیان این‌که در مسئله اقتصادی مشکل داریم بیان کرد: همه کشورها در بحث اقتصاد مشکل دارند.

ساخت زائرسرای امامزاده جعفر (ع) گچساران شروع شد
دنبال کنید

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله همه مردم مومن در ایام‌الله دهه فجر با نصب پرچم بر سر درب خانه‌هایشان به پویش نصب پرچم بر درب خانه‌ها بپیوندند.

امام جمعه دهدشت اسلام ستیزی اروپایی از فرانسه تا سوئد نسبت به هتک حرمت قرآن را یادآور شد و اظهار کرد: قرآن در قلب آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده و مردم دست از قرآن و اسلام بر نمی‌دارند بلکه با این کارها مردم بیشتر به سمت قرآن تشویق می‌شوند و به معارف آن روی می‌آورند.

وی افزود: ما این اقدام خبیث دشمن را محکوم می‌کنیم و این اقدام به خاطر ترس از دین و قرآن است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که دشمن در تروریسم معرفی کردن سپاه پاسداران به غلط کردن افتاده است گفت: دشمن یارای مقابله با سپاه عزتمند ما را ندارد و قلب ما متعلق به سپاه است، دشمن بداند بنای ما با کفار دست محبت است اما اگر بنای بر تقابل باشد سپاه و نیروی انتظامی ما اشداء علی‌الکفار خواهند بود.

امام جمعه دهدشت در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که در دهدشت یک جایگاه زیارتگا‌ه و عبادت‌گاهی داریم خطاب به مسئولان استانی گفت: گلزار شهدای دهدشت نه در زمستان وسایل گرمایشی دارد و نه در تابستان وسیله سرمایشی.

وی افزود: چه طور است که مسئولان در سفرهای‌ خود به زیارت قبور مطهر شهداء می‌آیند فاتحه می‌خوانند اما مشکلات آن‌ را نمی‌بینند؟

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: به اندازه‌ای به بقیه شهرستان‌های استان توجه می‌کنید، گلزار شهدای دهدشت را هم ببینید و توجه کنید.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi