جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اولتیماتوم فرماندار گچساران به آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی

به گزارش کرونا از گچساران، روانبخش دهیم خوب در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: دهه فجر برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی یکی از نعمت های بزرگی می باشد که خداوند به مردم ایران داده است.  وی بیان کرد: انقلاب اسلامی دارای رهبری فرزانه است که خود یک امتیاز خاص نسبت به دیگر انقلاب های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87703
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

اولتیماتوم فرماندار گچساران به آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی

به گزارش کرونا از گچساران، روانبخش دهیم خوب در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: دهه فجر برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی یکی از نعمت های بزرگی می باشد که خداوند به مردم ایران داده است.

 وی بیان کرد: انقلاب اسلامی دارای رهبری فرزانه است که خود یک امتیاز خاص نسبت به دیگر انقلاب های جهان می باشد و متعلق به هیچ گروه یا طبقه خاصی نبوده و مردمی است.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و ایثار کسانی که به دنیا نشان دادند ظلم را نخواهند پذیرفت برنامه های متفاوتی به مناسبت دهه فجر در گچساران باشکوه تر از سال‌های قبل و با محوریت مردم برگزار خواهد شد.

وی گفت: برنامه میدان انقلاب در روز پانزدهم و شانزدهم بهمن در گچساران برگزار خواهد شد که به صورت مستقیم از صدا و سیمای استان پخش می شود، تمام مدیران باید به همراه خانواده در این برنامه حضور داشته باشند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: باید هر مدیرکل هر اداره‌ای که می خواهد برای کار اداری وارد این شهرستان شود با هماهنگی فرمانداری باشد، هیچ مدیری بدون هماهنگی از فرمانداری شهرستان برنامه‌ای را اجرا نکند.

دهیم خوب بیان کرد: اعتبارات برای تعمیر پمپاژ‌ها مصوب شد امید می‌رود که هرچه زودتر شرکت آب منطقه‌ای به وعده خود عمل کرده و مشکل پمپاژ های منطقه امامزاده جعفر را برطرف کند.

وی افزود: مدیران اگر در اجرای پروژه ها به مانعی برخورد کردند حتماً آن را اطلاع داده تا آن را پیگیری و مشکل را برطرف کنیم.

 فرماندار گچساران ادامه داد: در حال حاضر بیشترین مشکل مردم منطقه لیشتر تامین آب کشاورزی بوده که هرچه زودتر باید آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی پروژه ها را به سرانجام رسانده تا مشکل مردم برطرف شود.

نگاهی به وضعیت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد قبل و بعد از انقلاب
دنبال کنید

 دیهیم خوب اضافه کرد: مردم منطقه لیشتر از مشکل پمپاژ ها و سوخت واقعاً خسته شده و خواستار برطرف شدن هرچه زودتر این مشکلات هستند.

 وی افزود: هدف خدمت به مردم است این که چه کسی انجام دهد مطرح نیست بلکه باید هر چه زودتر تا قبل از کشت تابستانه مشکل مردم این منطقه برطرف شود.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ افزون بر ۵۳۴ میلیارد تومان اعتبار از محل استانی و ملی به گچساران اختصاص داده شد، از محل حق آلایندگی ۲۸۰ میلیارد ریال به شهرداری گچساران تخصیص یافته است.

 دیهیم خوب عنوان کرد: از محل مسئولیت های اجتماعی نفت جمعاً ۸۰۰ میلیارد ریال در طی دو مرحله به گچساران تخصیص داده شد.

مهدی چرامی رئیس شرکت توزیع نیروی برق گچساران در این‌جلسه اظهار کرد:نصب ۲۵ دستگاه ترانسفورماتور، ۱۳۸ اصله پایه فشار متوسط، ۴۳۲ اصله پایه فشار ضعیف، ایجاد ۲۴ هزارو ۶۷ شبکه فشار ضعیف کابل خود نگهدار، پنج هزارو ۴۶۸ متر شبکه فشار متوسط، نصب ۴۳۰ عدد چراغ در این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در دهستان بابا کلان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینه زیر ساخت ها هزینه شد.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق گچساران خاطرنشان کرد: برای ضعف ولتاژ در این شهرستان ۱۷ دستگاه ترانس ۹۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهرستان هزینه شده است.

چرامی اضافه کرد: پنج هزارو ۳۴۰ میلیارد ریال امسال اعتبار به گچساران اختصاص یافت که از این میزان ۲ هزارو ۷۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبار استانی است.

محمد راهی رییس اداره ورزش و جوانان گچساران نیز بیان کرد: به مناسبت دهه فجر کمیته ورزش و جوانان برنامه های متنوعی را بر در این شهرستان برگزار می کند انتظار می‌رود روسای ادارات همکاری های لازم را در این راستا انجام دهند.

دسترسی 83 درصدی روستاها به آب شرب پایدار/تأمین 80 درصد آب‌ روستایی از منابع زیرزمینی‌
دنبال کنید

 وی بیان کرد: برخی از برنامه های این نهاد در دهه فجر می توان به پیاده روی در استادیوم تختی گچساران با حضور روسای ادارات و یک پیاده روی عمومی در جاده سلامت، حضور موتور سواران دوچرخه سواران اسب سواران در ۱۲ بهمن ماه اشاره کرد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi