چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

از پروژه‌های عمرانی دهه فجر چه خبر؟/ بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از حدود ۶۵۲ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج،  عیسی شهامت در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال ۶۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که یک هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های افتتاحی و یک هزار و ۵۰۰ تومان مورد کلنگ‌زنی است. مدیرکل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87685
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

از پروژه‌های عمرانی دهه فجر چه خبر؟/ بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از حدود ۶۵۲ پروژه در  کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج،  عیسی شهامت در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال ۶۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که یک هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های افتتاحی و یک هزار و ۵۰۰ تومان مورد کلنگ‌زنی است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموعه این تعداد پروژه‌، ۵۴۲ مورد افتتاحی و ۱۱۰ مورد کلنگ‌زنی است که بیشترین پروژه‌ها در حوزه شهرستان کهگیلویه با ۱۴۳ پروژه است.

وی با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در ارائه اطلاعات پروژه‌ها گفت: امسال در کار ابتکاری عملکرد همه دستگاه‌ها در قالب کلیپ سه دقیقه‌ای از صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

این مسئول بیان کرد: بیشترین پروژه‌های افتتاحی مربوط به دهیاری‌ها با ۱۱۵ پروژه، فناوری اطلاعات ۱۱۲، ۹۲ پروژه حوزه نوسازی مدارس و ۶۰ مورد شرکت توزیع نیروی برق است و سایر دستگاه‌ها پروژه‌هایی برای افتتاح و کلنگ‌زنی دارند.

شهامت خاطرنشان کرد: از حیث اعتباری بیشترین اعتبارات پروژه‌های افتتاحی مربوط به شرکت گاز است که ۳۹۱ میلیارد تومان پروژه‌های این دستگاه است.

در همین خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های بیشتری در استان در حال انجام است و ۶۵۲ پروژه اعلام شده تنها بخشی از پروژه‌های در دست اجرای استان است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi