پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات شاخص بنیاد مسکن گچساران در یک سال اخیر

محمدمراد راغ پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال از محل اعتبار محرومیت زدایی ۷۰ میلیارد ریال برای طرح های روستاها اختصاص یافت که در این زمینه ۱۷ طرح اجرا خواهد شد. وی بیان کرد: از محل اعتبارات مسولیت های اجتماعی نفت در ۲ نوبت ۲۴۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87682
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

اقدامات شاخص بنیاد مسکن گچساران در یک سال اخیر

محمدمراد راغ پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال از محل اعتبار محرومیت زدایی ۷۰ میلیارد ریال برای طرح های روستاها اختصاص یافت که در این زمینه ۱۷ طرح اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات مسولیت های اجتماعی نفت در ۲ نوبت ۲۴۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد. که در قالب ۶۰ طرح هزینه می شود.

رئیس بنیاد مسکن گچساران تصریح کرد:افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی به توسعه طرح های روستایی اختصاص یافت در سالجاری در این زمینه ۲۰ طرح اجرا خواهد شد.

راغ پور عنوان کرد: در سال گذشته ۴۳۲ میلیارد ریال قیر رایگان برای آسفالت معابر ۲۰ روستای این شهرستان.هزینه شده است.

وی گفت: ساخت چهار باب پارک. ۱۴۴ هزار متر زیر سازی و بیس، ۱۴۴ متر مربع آسفالت، ۱۱ هزارو ۱۰۵ متر سنگ فرش، ۶۴۵ متر طول دیوار حائل، یکهزارو ۹۵۲ متر جوی و کانال هدایت سیلاب، ۲۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲ هزار متر مربع ساماندهی فضا و ساخت ۵ دهنه پل از دیگر اقدامات انجام شده در یکسال گذشته است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بازسازی به ۲۱۵ متقاضی به میزان ۱۰۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام در یکسال گذشته در بافت فرسوده دوکنبدان است.

راغ پور بیان کرد: تسهیلات بهسازی بنیاد مسکن به ۲۲۵ متقاضی به میزان ۳۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان پرداخت شد. 

وی افزود: طرح اقدام ملی در قالب ۲ فاز در دست اقدام است که در فاز اول ۲۸۸ طرح با پیشرفت ۷۰ درصد در دست اجرا می باشد،این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح ملی با اعتباری بیش از یکهزارو ۳۸۲ میلیارد ریال در در دست اجراست. 

زرگر؛ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی درگذشت
دنبال کنید

رئیس بنیاد مسکن گچساران ادامه داد: در فاز دوم طرح مسکن ملی ۱۲۴ واحد مسکونی احداث می شود که با ۴۲۲ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi