یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام نرخ بیکاری ۷.۶ درصد کهگیلویه و بویراحمد در پاییز/ ۱۳ هزار شغل در دولت سیزدهم ایجاد شد

به گزارش کرونا از یاسوج علی شهابی‌نسب در نشست شورای اداری در خصوص آخرین نرخ بیکاری استان گفت: نرخ بیکاری استان در پاییز امسال ۷.۶ درصد بود که کاهش چشم‌گیری نسبت به تابستان داشتیم اما بازهم آمار بیکاری بالا است.  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در خصوص شاخص نرخ تورم گفت: نرخ تورم دی ماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87676
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

اعلام نرخ بیکاری ۷.۶ درصد کهگیلویه و بویراحمد در پاییز/ ۱۳ هزار شغل در دولت سیزدهم ایجاد شد

به گزارش کرونا از یاسوج علی شهابی‌نسب در نشست شورای اداری در خصوص آخرین نرخ بیکاری استان گفت: نرخ بیکاری استان در پاییز امسال ۷.۶ درصد بود که کاهش چشم‌گیری نسبت به تابستان داشتیم اما بازهم آمار بیکاری بالا است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در خصوص شاخص نرخ تورم گفت: نرخ تورم دی ماه در کشور ۴۶.۴ درصد بود و نرخ تورم استان ۴۸.۶ درصد است، کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ تورم رتبه شانزدهم را در اختیار دارد.

در ادامه استاندار کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌ها آمار اشتغال را در سامانه رصد ثبت کنند عنوان کرد: بیش از ۱۳ شغل در دولت سیزدهم ایجاد شده اما عدم ثبت آمار و اطلاعات اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد طی دو روز اخیر موجب شده که رتبه استان کاهش یابد.

سید علی احمدزاده عنوان کرد: مدیران نسبت به اشتغال ایجاد اشتغال شده و ثبت آن در سامانه رصد جدی باشند و بی‌تفاوت از این موضوع مهم عبور نکنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi