پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، ریحان بهادر از اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: این مصوبه در راستای ادای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود.  مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح مناطق کمتر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87673
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، ریحان بهادر از اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: این مصوبه در راستای ادای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود.

 مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته و رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی همچنین گسترش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز اجرایی می‌شود.

وی در این خصوص توضیح داد: اجرای این مصوبه، ضرورت هماهنگی تنگاتنگ کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را با این شرکت و اقدامات قانونی و اداری لازم را می‌طلبد.

 بهادر با اشاره به اقدامات اجرایی از زمان ابلاغ مصوبه مربوطه، تصریح کرد: تاکنون ۸۵ مددجوی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) با مبلغ ۵۱ میلیارد ریال در شمول طرح که توسط کمیته امداد ارائه شده و همچنین ۲۶ مددجو با مبلغ ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال شمول طرح که توسط بهزیستی معرفی شده‌اند ، صورت پذیرفت. 

بهادر تاکید کرد: در راستای اجرای کامل طرح از کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و بهزیستی درخواست می‌شود مددجویان حائز شرایط را با توجه به بودجه تخصیص داده شده به این شرکت معرفی نمایند و مددجویان با دریافت معرفی نامه از کمیته امداد و بهزیستی به شرکت گاز مراجعه کنند تا در کم‌ترین زمان از این امکانات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi