جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیمارستان تأمین اجتماعی در شوش احداث شود

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان شوش شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87655
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

بیمارستان تأمین اجتماعی در شوش احداث شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد کعب عمیر اظهار کرد: در نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی کشور و برخی معاونان وزیر کار برخی مسائل و مشکلات شهرستان‌های شوش و کرخه پیگیری شد.

وی به رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان که از مطالبات جدی مردم شهرستان شوش و کرخه است، اشاره کرد و گفت: در این دیدار بر احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان شوش و احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان کرخه تاکید شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس افزود: نداشتن شعبه تأمین اجتماعی در شهرستان تازه تأسیس کرخه باعث شده تا اهالی شهر یا روستاهای این شهرستان برای انجام کارهای اداری و خدمات دفترچه‌ای و غیر درمانی به شعبه تأمین اجتماعی شوش در مسافتی ۳۰ کیلومتری مراجعه کنند که همین امر باعث نارضایتی آنها شده است.

کعب عمیر ادامه داد: در نشست با وزیر کار که مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور هم حضور داشت خواستار استقرار هرچه سریع‌تر شعبه تأمین اجتماعی در شهرستان کرخه شدم تا مردم این شهرستان مجبور نباشند برای کارهای اداری به تأمین اجتماعی شوش در ۳۰ کیلومتری این شهرستان مراجعه کنند.

وی در این دیدار خواستار شبانه روزی شدن درمانگاه تأمین اجتماعی شهر شوش برای ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی شد و گفت: شهرستان شوش و کرخه تنها یک بیمارستان دارد که جوابگوی مردم نیست که از سازمان تأمین اجتماعی انتظار می‌رود با شبانه روزی کردن درمانگاه تأمین اجتماعی شهر شوش همکاری لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به راه اندازی خط جدید در شرکت حریر خوزستان اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت تأمین مواد اولیه در شرکت حریر خوزستان انتظار می‌رود شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در راه‌اندازی خط جدید تولید خمیر از باگاس همکاری لازم را داشته باشد.

توسعه و پیشرفت استان کرمان خط قرمزم است/ در مسیر توسعه استان با هیچ کس اختلاف نداریم
دنبال کنید

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس خواستار تخصیص اعتباری برای تسهیلات مشاغل خانگی شد و گفت: از سازمان بهزیستی انتظار می‌رود به صورت ویژه پیگیر اشتغال مددجویان شهرستان‌های شوش و کرخه باشد و نباید اجازه داد که در حق آنها اجحاف شود.

کعب عمیر بیان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از شنیدن مطالبات و درخواست‌ها، دستورات لازم نسبت به موضوعات مختلف را به سازمان‌های مربوطه دادند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi