پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر رفع مشکلات بهداشت و درمان بهبهان/ افتتاح بیمارستان های سردشت زیدون و تشان در آینده ای نزدیک

نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: برای رفع مشکلات مراکز بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اقداماتی صورت گرفت و البته موافقت هایی نیز از سوی وزارت مربوطه اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87646
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیر رفع مشکلات بهداشت و درمان بهبهان/ افتتاح بیمارستان های سردشت زیدون و تشان در آینده ای نزدیک

محمد طلا مظلومی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با همکاری و تلاش های متعدد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان و با همراهی مجمع خیرین سلامت شهرستان و پس از برگزاری جلسات متعدد در سطح این وزارتخانه و ارائه مستندات لازم، موافقت اصولی بیمارستان های ۳۲ تختخوابی زیدون و تشان اخذ شد.

وی افزود: بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی سردشت زیدون و تشان با همراهی مجمع خیرین سلامت شهرستان بهبهان به صورت مشارکتی در حال ساخت و تکمیل بوده، بیمارستان سردشت زیدون به جمعیتی   ۱۵۰۰۰ نفری و بیمارستان تشان نیز به جمعیتی  ۱۰۰۰۰ نفری ارائه خدمات مطلوب خواهد داد و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

نماینده مردم بهبهان در مجلس بیان کرد: رفع مشکلات بهداشت و درمان مردم حوزه انتخابیه از دغدغه های اصلی اینجانب است و با بهره برداری از این دو بیمارستان شاهد تجهیزات پیشرفته، حضور پزشکان متخصص و رفع دغدغه های بهداشتی و درمانی مردم این مناطق خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi