پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیست اسکی کاکان آماده برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا شد

به گزارش کرونا از یاسوج، فرشید کرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای آماده‌سازی محل برگزاری جشنواره برفی، اظهار کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت اسکی استان دستگاه برف‌کوب تعمیر و پیست برای برگزاری مسابقات اسکی که یکی از محورهای جشنواره برفی بوده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87610
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

پیست اسکی کاکان آماده برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا شد

به گزارش کرونا از یاسوج، فرشید کرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای آماده‌سازی محل برگزاری جشنواره برفی، اظهار کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت اسکی استان دستگاه برف‌کوب تعمیر و پیست برای برگزاری مسابقات اسکی که یکی از محورهای جشنواره برفی بوده آماده‌ شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنجمین جشنواره ملی برفی دنا در روزهای ۶ و ۷ بهمن‌ماه جاری باهدف ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری زمستانه در محل پیست اسکی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

کرمی تصریح کرد: برگزاری جشنواره برفی نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری همراه با اشتغال‌زایی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای موسیقی سنتی، پخت غذاهای محلی، برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوان از مهم‌ترین برنامه‌های جشنواره برفی در یاسوج است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi