جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

میرزایی: اگر سپاه نبود اروپایی‌ها امروز از شر داعش در امان نبودند

حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی کرونا اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد و گفت: اروپایی‌های بی‌چشم‌ورو باید بدانند که اگر سپاه نبود، امروز همان اروپا از شر داعش درامان نبود. وی افزود: اگر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87484
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

میرزایی: اگر سپاه نبود اروپایی‌ها امروز از شر داعش در امان نبودند

حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی کرونا اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد و گفت: اروپایی‌های بی‌چشم‌ورو باید بدانند که اگر سپاه نبود، امروز همان اروپا از شر داعش درامان نبود.

وی افزود: اگر یک مجموعه رسمی و قانونی یک کشور توسط کشوری دیگر، تحریم شده و تروریست خوانده شود، اولا دچار ۲ خطای سیاسی شده‌است و ثانیاً کار مضحکی مرتکب شده‌که منجر می‌شود سنگ روی سنگ درنظام سیاسی جهانی، بند نشود.

میرزایی اظهار کرد: چنین غلطی را در گذشته آمریکایی‌ها درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بعضی دیگر از نهادهای ما انجام دادند و اقدام متقابل ما این بود که  ارتش آمریکا را تروریست معرفی کردیم و اگر امروز هم اروپایی‌ها چنین اشتباهی بکنند و دست به چنین خطای راهبردی بزنند، مسلما مجلس شورای اسلامی، اروپایی ها را نیز ملحق به همان قانون خواهد کرد و تشکیلات نظامی و امنیتی اروپا را مشمول همان قانون خواهد دانست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرحی هم در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که باید اقدام متقابل انجام دهیم و همانگونه که در مورد آمریکایی‌ها این کار را کردیم، با تصویب این طرح و قانونی کردن آن، متقابلاً اروپایی‌ها را نیز به همان قانون اقدام متقابل در برابر آمریکایی‌ها ملحق خواهیم کرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi