دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توجه بیشتر در ایجاد زیر ساخت برای راه، انرژی، آب، اشتغال و محرومیت زدایی در استان کرمانشاه

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس در جمع مدیران این استان گفت: باید بیشترین تلاش در استان در ایجاد زیر ساخت برای راه، انرژی، آب، اشتغال و محرومیت زدایی باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87478
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

ضرورت توجه بیشتر در  ایجاد زیر ساخت برای راه، انرژی، آب، اشتغال و محرومیت زدایی در استان کرمانشاه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران استان کرمانشاه گفت: همه مدیران و نمایندگان مجلس باید با در اختیار قرار دادن تجارب خود به شخص استاندار که مسیر حرکتشان در مسیری درست قرار دارد را مورد حمایت کامل قرار دهند تا انشالله دوران مدیریت ایشان برای استان یک دوره رشد و بالندگی کم نظیر در تمام دوران پس از انقلاب باشد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد جنگ اقتصادی دشمن افزود: در چنین شرایطی اگر هزار دلیل برای کار نکردن داشته باشیم ولی یک دلیل برای کار کردن همواره باید باشد که آن هم عشق به مردم و بندگی خداست.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: برخی از مدیران شیوه کارشان و تفکرشان این است که مدیر عاقل شخصی است که کار نکند چون اگر کار کند فردا باید به سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و قوه قضاییه جواب پس بدهد ولی اگر عشق به خدا باشد فرد مدیر همه اینها را به گردن می گیرد و کار می کند.

رشیدی تاکید کرد: جواب “نه” گفتن به مردم، استاندار و نمایندگان آسان است ولی رفتن، درست کردن ، تلاش کردن و از آب درآوردن سخت است و هنر مدیر خوب نیز این است که در شرایط جنگ اقتصادی این چنین عمل کند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه های مختلف در استان ها گفت: فلسفه تشکیل این کارگروه ها این است که امور را به شکلی سریع السیر و بدون طی کردن مکاتبات اداری با شیوه ” اختیار، تصمیم گیری و حرکت” بلافاصله به انجام رساند.

پروتکل‌خاص و ویژه برای تالاب‌ها تدوین شود
دنبال کنید

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرایط فعلی، شرایط طی کردن روال عادی با نوشتن نامه و تقاضا کردن و به نتیجه رسیدن نیست چون در غیر اینصورت هفته ها، ماه ها و شاید سال ها این شیوه به طول بیانجامد و در شرایطی که کشور با یک جنگ اقتصادی تمام عیار مواجه است با این شیوه نمی توان نه اشتغال ایجاد کرد و نه مشکلات را حل کرد.

وی اظهار کرد: هم اینک باید بیشترین تلاش در استان در حوزه های ایجاد زیر ساخت برای راه، انرژی و آب که دارای ظرفیت زیادی هستیم و نیز ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی که به دلیل تکالیف انجام نشده مدیران ارشد کشور و استان در سال های گذشته به جای مانده است به شیوه ای جهادی حرکت کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه اگر انرژی و آب باشد صنعت و اشتغال نیز رونق پیدا خواهد کرد گفت: حق مردم کرمانشاه بیش از اینهاست و برخی اعتراضات و گلایه های مردم هم به حق بوده و ما مسوولان و نمایندگان نیز باید این مطالبات را دنبال کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi