یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه دهدشت: اروپا با تروریستی خواندن سپاه امنیت خود را به خطر انداخت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت با توجه به انحراف برخی در حوادث اخیر اظهار کرد: این‌ها ماهیت انقلاب را نفهمیده‌اند، ما انقلاب کردیم که احکام الهی اجرا شود. امام جمعه دهدشت تحریم سپاه توسط اروپا را یادآور شد و با بیان این‌که این اقدام وجاهت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87454
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

امام جمعه دهدشت: اروپا با تروریستی خواندن سپاه امنیت خود را به خطر انداخت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت با توجه به انحراف برخی در حوادث اخیر اظهار کرد: این‌ها ماهیت انقلاب را نفهمیده‌اند، ما انقلاب کردیم که احکام الهی اجرا شود.

امام جمعه دهدشت تحریم سپاه توسط اروپا را یادآور شد و با بیان این‌که این اقدام وجاهت بین‌المللی ندارد و نمی‌شود نهاد نظامی یک کشور را تحریم کرد گفت: این اقدام خلاف قوانین بین‌المللی است.

وی افزود: تحریم و تروریستی خواندن سپاه چیز جدیدی نیست، سپاه همواره زیر تیغ دشمنان بود و به همین علت ایستادگی کرد و امروز خار در گلوی دشمن است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: ملت ما حامی سپاه و نیروهای امنیت است و مجلس شورای اسلامی باید موضع قاطع و جدی مقابل این عمل دشمن داشته باشد.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: ما از سپاه خود به‌خاطر انتقام سخت، برای نابودی داعش و دفاع از مردم، برای ضربه‌زدن به جاسوس‌ها و گاندوها، برای مدافعان حرم و وطن، برای محرومیت‌زدایی، برای موشک‌های امنیت‌ساز، برای حفظ آب‌های نیلگون خلیج فارس و برای حفظ امنیت متشکریم.

وی تصریح کرد: اروپا با این کار امنیت خود را به خطر انداخت و بداند اگر سپاه و شهید سلیمانی نبود امروز چکمه‌های داعش بر سینه اروپا بود.

وحدانی‌فر بیانیه رژیم کودک‌کش صهیونیست‌ها در خصوص حمله به تاسیسات ایران را یادآور شد و خطاب به نتانیاهو گفت: قبل از این که به فکر حمله به تاسیسات ایران باشید حتما جلیقه و قایق برای مردم خود باشید، این‌جا ایران سلیمانی‌هاست، ما حتما کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد.

اولین نشست رسمی سد آبریز کلید خورد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi