پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معضل آب شرب ؛ مشکل اصلی شهرستان بناب

نماینده مردم بناب در مجلس در جمع مدیران این شهرستان از معضل آب شرب به عنوان مشکل اصلی شهرستان بناب نام برد و ادامه داد: در حوزه آب شرب و در حوزه آب کشاورزی دچار مشکل هستیم که نیاز جدی به انتقال آب از زرینه رود را دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87328
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

معضل آب شرب ؛ مشکل اصلی شهرستان بناب

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد باقری نماینده مردم بناب و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران شهرستان بناب گفت: شهرستان بناب بعد از تبریز دومین شهر اقتصادی استان آذربایجان شرقی است و این امر می‌طلبد نگاه ویژه و حمایتی برای پیشرفت هر چه بیشتر طرح‌های تولیدی و اقتصادی بناب داشته باشیم.

وی از معضل آب شرب به عنوان مشکل اصلی شهرستان بناب نام برد و ادامه داد: در حوزه آب شرب و در حوزه آب کشاورزی دچار مشکل هستیم که نیاز جدی به انتقال آب از زرینه رود را دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در بخش آب کشاورزی نیز باید توزیع آب با عدالت صورت گیرد. بنا بر ضرورت این موضوع، مصوبات سفرهای استانی نیز لحاظ شود.

نماینده مردم بناب در مجلس به موضوع تأمین مواد اولیه برای کارخانه‌های فولاد اشاره کرده و بیان کرد: استان آذربایجان شرقی سومین قطب فولاد کشور و نزدیک به ۳ هزار نفر تنها در شهرستان بناب در حوزه فولاد مستقیماً مشغول به کار هستند. از این رو نیاز به حمایت ساختاری در این بخش وجود دارد تا با تشکیل کنسرسیوم شرکت‌های فولادی استان آذربایجان شرقی مسیر سرمایه گذاری در سنگ معدن و سایر ملزومات فولاد فراهم شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi