پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سهم «ارزش افزوده» شهرداری‌های حوزه انتخابیه پرداخت شد

نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای سال تا پایان مهر ماه سال جاری مبلغ ۲۰ میلیارد و ۱۹۱ میلیون تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده، از سوی وزارت کشور به شهرداری‌های حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87322
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

سهم «ارزش افزوده» شهرداری‌های حوزه انتخابیه پرداخت شد

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت اظهار کرد: در سال گذشته از این محل ۱۵ میلیارد و ۷۳۹ میلیون تومان به همراه ۱۷ سری لباس آتش‌نشانی و تجهیزات حفاظت فردی به شهرداری‌های حوزه انتخابیه داده شد.

سهم «ارزش افزوده» شهرداری‌های حوزه انتخابیه پرداخت شد 1نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی مبالغ اختصاص یافته به شهرداری‌های لارستان را اینگونه تشریح کرد: ۴ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان به شهرداری لار، یک میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان به شهرداری بنارویه، یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان به شهرداری لطیفی، ۸۸۸ میلیون تومان به شهرداری خور، ۸۸۵ میلیون تومان به شهرداری بیرم، ۸۶۹ میلیون تومان به شهرداری دهکویه و ۸۱۴ میلیون تومان به شهرداری عمادده اختصاص یافت.

سهم «ارزش افزوده» شهرداری‌های حوزه انتخابیه پرداخت شد 1وی در خصوص سایر شهرداری‌های حوزه انتخابیه نیز گفت: ۲ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان به شهرداری خنج، ۳ میلیارد و ۲۸ میلیون تومان به شهرداری گراش، یک میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان به شهرداری اوز، ۹۳۷ میلیون تومان به شهرداری جویم، ۳۹۴ میلیون تومان به شهرداری محمله، ۸۴۸ میلیون تومان به شهرداری ارد و ۴۴۸ میلیون تومان به شهرداری کوره داده شد.

سهم «ارزش افزوده» شهرداری‌های حوزه انتخابیه پرداخت شد 1نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از وزیر کشور و روسای سازمان‌های مالیاتی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال مبالغ بیشتری از این محل به حساب شهرداری‌های حوزه انتخابیه واریز شود.

سهم «ارزش افزوده» شهرداری‌های حوزه انتخابیه پرداخت شد 1حسین‌زاده تاکید کرد: بنده در پیگیری‌ها و مکاتباتی که داشتم خواستار اختصاص این بودجه به شهرداری‌ها شدم، اما میزان مبلغ اختصاص داده شده به هر شهرداری براساس شاخص‌های قانونی وزارت کشور است.

موافقت وزارت بهداشت با احداث بیمارستان در استان قزوین توسط سپاه پاسدران
دنبال کنید

وی یادآور شد:سهم «ارزش افزوده» شهرداری‌های حوزه انتخابیه پرداخت شد 1 طبق آیین‌نامه اجرایی بند الف ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده، سازمان امور مالیاتی باید هر ماه ۱۰ درصد از سهم عوارض و جریمه‌های مربوط به آن قانون را پس از کسر کسورات قانونی به وزارت کشور و آن وزارتخانه براساس شاخص‌ها به شهرداری‌ها بدهد.

وی اضافه کرد: سهم «ارزش افزوده» شهرداری‌های حوزه انتخابیه پرداخت شد 1همچنین طبق ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، وزارت کشور می‌تواند ۲۰ درصد از سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از قانون مالیات بر ارزش افزوده را برای کمک و تامین ماشین‌آلات خدماتی و عمرانی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت هزینه کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi