دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقویت زیرساخت های دانشگاه های استان بوشهر

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با اشاره به دیدار با وزیر علوم از تقویت زیرساخت های دانشگاه های این استان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87319
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تقویت زیرساخت های دانشگاه های استان بوشهر

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این نشست برای پیگیری مطالبات و نیازمندی‌های مراکز آموزش عالی استان بوشهر از جمله دانشگاه خلیج فارس به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی استان بوشهر و دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس نیازمندی‌هایی در حوزه تأمین تجهیزات و تکمیل خوابگاه‌هایی دانشجویی داشت، با وزیر علوم صحبت کردیم، قرار شد طی تفاهم نامه‌ای با استانداری بوشهر به صورت ۵۰ – ۵۰ اعتباری تا سقف ۵۰ میلیارد تومان برای دانشگاه‌های استان در نظر بگیرند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در همان جلسه با استاندار بوشهر صحبت شد و ایشان موافقت کردند ۲۵ میلیارد تومان را از منابع استانی تأمین کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از این مبلغ تا سقف ۱۵ میلیارد برای تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه دانشکده فنی امام خامنه ای در نظر گرفته خواهد شد. همچنین وزیر محترم دستور دادند علاوه بر اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی، ۵ میلیارد تومان نیز مستقلاً برای تکمیل پروژه‌های حائز اهمیت دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر اختصاص داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi