دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا معدنی پور دخترش را به شورا آورد؟/ نادعلی: کسی در فیش دست نبرده بود

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو‌ با فارس با تاکید بر اینکه طبعا باید قانون تعارض منافع و به‌طورکلی قانون، فصل الخطاب همه در مدیریت شهری، اعم از شورا و شهرداری باشد، گفت: این قانون در دوره قبلی شورا تصویب شد و ما در این دوره آن را اصلاح کردیم و بر شدت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87283
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

چرا معدنی پور دخترش را به شورا آورد؟/ نادعلی: کسی در فیش دست نبرده بود

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو‌ با فارس با تاکید بر اینکه طبعا باید قانون تعارض منافع و به‌طورکلی قانون، فصل الخطاب همه در مدیریت شهری، اعم از شورا و شهرداری باشد، گفت: این قانون در دوره قبلی شورا تصویب شد و ما در این دوره آن را اصلاح کردیم و بر شدت و حدت آن افزودیم. صد البته اعضا باید در عمل به قانونی که خودشان آن را تصویب کرده‌اند احترام بگذارند و خانم معدنی پور هم به خاطر اینکه خود را به این مطالبه‌ی درست پاسخگو می دانست، هم استعفای فرزندش را تقدیم شورا کرد و هم به دلیل نقض قانون از مردم بزرگوار عذرخواهی نمود؛ البته آنچنان که در جریان بودم، چند روز پیش ایشان برای استعفای فرزندشان به تصمیم رسیدند.

وی ادامه داد: البته طبق آنچه ایشان با رسانه مطرح ساخته، دلیل به‌کارگیری اولیه فرزندشان در ابتدای دوره، عدم اطلاع از تعارض این کار با قانون بوده و حوزه مربوطه هم جلوگیری خاصی در این خصوص نداشته، اما طبعا ادامه این اتفاق بی تعارف، تخلف از قانون بوده که نهایتا به استعفای فرزندشان و عذرخواهی خود عضو محترم شورا منجر شده است.

نادعلی با اشاره به فیش حقوقی دختر معدنی پور گفت: ما اگر توضیحی می دهیم به معنی دفاع نیست بلکه می خواهیم به مردم که ولی نعمت ما هستند اطلاع رسانی درست کنیم و پاسخگو باشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: طبیعی است که فرزند خانم معدنی پور، درست مانند سایر مسئولان دفتر اعضای شورا، هر ماه این‌میزان دریافتی را نداشته و برای همه آنها کارانه ۳ ماهه و ۶ ماهه‌شان در ردیف های مختلف و در این فیش آخری آذر ماه واریز شده و در شورا اشل حقوقی یکسانی برای مسوول دفترها وجود دارد و عدد حقوق ماهانه یقینا پایین تر از این رقم است.

آیت الله مدرسی عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شد
دنبال کنید

نادعلی ادامه داد: تمامی مسوولان دفاتر ماهی ۱۵۰ ساعت اضافه کار دریافت می کنند و همه اینها جزو جدول دریافتی است. پس از مصوبه هیات محترم دولت برای افزایش حقوق کارمندان قراردادی، میزان حقوق کارمندان قراردادی شهرداری تهران نیز افزوده شده که طبیعتا این اضافات در سرفصل‌های مختلف دریافتی بر اساس قواعد حقوقی سازمان، پرداخت می‌گردد. نه خانم معدنی پور در فیش دست برده و نه شورا، بلکه بر اساس جدول دریافتی این مبلغ پرداخت شده است.

پایان پیام/ ت ۸


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi