جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس از اخذ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87238
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اخذ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال سهم شهرهای کوچک و متوسط کشور از محل مالیات بر ارزش افزوده به تناسب جمعیت قابل قبول نیست و باید توزیع این منابع به صورت ملی در نظر گرفته شود.

وی افزود: شایسته نیست مشکلات و منافع شهرهای کوچک و غیر از کلانشهرهای کشور در بحث توزیع منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نادیده گرفته شده و یا مورد بی مهری قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه هفتم توسعه با در نظر گرفتن تجربیات برنامه‌های قبلی به نحوی باید تدوین شود تا توزیع مالیات بر ارزش افزوده به صورت کشوری اعمال شده و سهم شهرستانی و استانی مدنظر نباشد.

بدری بیان کرد: درآمدهای ناشی از سرمایه گذاری‌های کلان دولتی در استان‌های برخوردار و توسعه یافته در سال‌های گذشته محقق شده و بنابراین مالیات بر ارزش افزوده نیز بر همین استان‌ها و کلانشهرها سرازیر می‌شود که این موضوع با روح عدالت در تناقض است.

وی از اخذ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران خبر داد و تصریح کرد: در نشستی که با مدیرعامل شرکت آبفا داشتیم مقرر شد تا ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل و اتمام و بهره برداری این پروژه‌های مهم و زیربنایی اختصاص یابد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi