پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت نگاه ویژه در بودجه و برنامه هفتم به رشد شاخص های توسعه ای در سیستان و بلوچستان

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، بر ضرورت توجه و نگاه ویژه دولت و حاکمیت در قالب بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم به رشد شاخص های توسعه ای در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87198
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

ضرورت نگاه ویژه در بودجه و برنامه هفتم به رشد شاخص های توسعه ای در سیستان و بلوچستان

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به لزوم توجه به اجرای برنامه های محرومیت زدایی در قالب بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه در استان سیستان و بلوچستان، گفت: یکی از موارد بسیار مهم که از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و باید در برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گیرد ارتقا کیفیت زندگی و محرومیت زدایی در نقاط محروم و کم برخوردار بوده به طوری که سایه محرومیت از این مناطق برچیده شود.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: باید تلاش شود تا شاخص های توسعه ای در کشور متوازن رشد کند و در این راستا لازم است نگاه همه جانبه ای نسبت به استان سیستان و بلوچستان که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است، وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: تلاش ها باید به گونه ای باشد که بتوانیم شاهد رشد شاخص های توسعه ای در تمام حوزه ها اعم از بهداشت و درمان، راه، مسکن و به ویژه آموزش در این منطقه باشیم چراکه تاکنون در این استان مردم با حداقل های موجود دست و پنجه نرم کرده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: انتظار مردم استان سیستان و بلوچستان از دولت این است که هم در برنامه هفتم توسعه و هم بودجه ۱۴۰۲ نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: البته ما سال گذشته پیشنهاداتی را مبنی بر لزوم توجه ویژه به این استان و مناطق محروم و مرزی ارائه داده بودیم که تعدادی از آنها مصوب شد و در ‌‌لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیز لحاظ شده است./

آغاز بکار قرارگاه جهادی شهید شمس‌الدین حسینی در روستاهای دهستان لای سیاه شهرستان نایین
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi