یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر تامین اعتبار برای مرمت و بازسازی بناهای تاریخی محلات و دلیجان

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: پیگیرهایی برای تامین اعتبار جهت مرمت و بازسازی بناهای تاریخی محلات و دلیجان انجام گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87186
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پیگیر تامین اعتبار برای مرمت و بازسازی بناهای تاریخی محلات و دلیجان

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: مکاتبات و پیگیری هایی از سوی وزارت بهداشت انجام گرفت تا تاسیسات بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان بازسازی شود که در این رابطه نیز ۲۰ میلیارد ریال تخصیص دادند.

وی افزود: همچنین برای بازسازی بیمارستان امام خمینی(ره)  شهرستان محلات نیز پیگیری‌هایی صورت پذیرفت که در همین راستا نیز وزارت بهداشت دستورات لازم را صادر نمود تا اقدام لازم انجام گیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: پیرو درخواست شورای اسلامی روستای مهدی آباد از توابع شهرستان دلیجان در خصوص رفع مشکلات مخابراتی روستای مذکور نیز مکاتباتی با وزارت ارتباطات انجام گرفت که این وزارتخانه نیز قول مساعد دادند تا در اسرع وقت چنین موضوعی برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در ضمن برای مرمت و بازسازی قلعه تاریخی «نشست آباد» واقع در شهرستان دلیجان هم مکاتباتی انجام شد و وزارت میراث فرهنگی هم دستور لازم برای انجام این کار دادند البته برای تامین اعتبار جهت تملک، مرمت و بازسازی خانه تاریخی ثبتی فاضلین نراقی واقع در شهر نراق هم مکاتبه ای با این وزارتخانه انجام گرفت که پاسخ مطلوب هم در این راستا دریافت شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi