پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر رفع مشکلات بهداشت و درمان مراکز درمانی محلات و دلیجان از سوی وزارت بهداشت

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان مراکز درمانی حوزه انتخابیه پیگیری هایی از سوی وزارت بهداشت و درمان انجام گرفت و دستوراتی نیز صادر گردید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87146
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

پیگیر رفع مشکلات بهداشت و درمان مراکز درمانی محلات و دلیجان از سوی وزارت بهداشت

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان شهرستان محلات اشاره کرد و گفت: پیگیری ها و مکاتباتی با وزارت بهداشت در خصوص رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه صورت پذیرفت که مقرر شده است این وزارتخانه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: در روزهای اخیر مکاتباتی با وزارت بهداشت و درمان در خصوص اختصاص یک دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان محلات شده است و وزارت بهداشت نیز برای انجام این کار دستور لازم را صادر نموده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: همچنین برای جذب و بکارگیری پزشک عمومی در بیمارستان محلات هم مکاتبه ای با وزارت بهداشت داشتم که مقرر شد با اولویت قرار دادن این مهم نیز انجام بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان هم مطالبه ای داشتم که وزارت بهداشت نیز دستور لازم را برای تخصیص این دستگاه صادر کردند همچنین برای تامین پزشک درمانگاه تامین اجتماعی محلات هم مکاتبه ای شد که دستور این موضوع را نیز صادر نمودند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi