دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحول در پروژه‌های راهداری گچساران

یعقوب عوض زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال جاری طرح های متعددی در این شهرستان توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا و در دست اقدام است. وی بیان کرد: در گچساران ۱۱ طرح بهسازی آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

تحول در پروژه‌های راهداری گچساران

یعقوب عوض زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال جاری طرح های متعددی در این شهرستان توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا و در دست اقدام است.

تحول در پروژه‌های راهداری گچساران 6

وی بیان کرد: در گچساران ۱۱ طرح بهسازی آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت اجرا شده و یا در دست اقدام می باشد..

تحول در پروژه‌های راهداری گچساران 7

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران تصریح کرد:برای توسعه زیرساخت های جاده ای گچساران ۳۱۲میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است.

تحول در پروژه‌های راهداری گچساران 8

وی گفت: اجرای شبکه روشنایی پل عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد به طول یک و نیم کیلومتر با اعتبار ۱۸میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال که از سال گذشته آغاز شده بود امسال به اتمام رسید.

تحول در پروژه‌های راهداری گچساران 9

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران خاطرنشان کرد: احداث راه دسترسی شرکت گیاهان دارویی هربی فارمد با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و سایر انعقاد قرارداد شده پیمانکار آن مشخص شده و منتظر تجهیز کارگاه هستیم.

 عوض زاده عنوان کرد: روکش آسفالت روستاهای جهادآباد – نارک به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی، روکش آسفالت جاده گچساران – بی بی حکیمه پازنان به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال از اعتبارات ملی و دیگر اعتبارات در دست اقدام است.

 وی گفت: از دیگر پروژه ها می توان به تعریض و بهسازی راه روستایی پاکوه به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، احداث رمپ های خروج و ورود خدمات رفاهی خانعلیپور در لیشتر به طول ۵۰۰ متر با اعتبار ۸ میلیارد ریال از اعتبارات ملی،تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی گچساران و باشت و گچساران بهبهان با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال اشاره کرد.

پایان صف های انتظار مراکز معاینه فنی در تهران /تغییر نحوه پذیرش و نوبت دهی اینترنتی
دنبال کنید

 رئیس راهداری و حمل و نقل جاده گچساران خاطرنشان کرد: اجرا . بازسازی و تعمیرات اساسی پلیس راه گچساران با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال امسال به اتمام رسیده است.

 عوض زاده ادامه داد: بهسازی و تعریض راه روستایی پشکان به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال امسال آغاز شده و امید می‌رود تا پایان سال این پروژه نیز تکمیل شود.

 وی افزود: احداث پل و تعریض راه روستایی سراب نیز به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در حال اجراست که تعریض آسفالت آن به اتمام رسیده و یک دستگاه ابنیه مانده که این طرح نیز به طور ۱۰۰ درصد تکمیل شود.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده گچساران اضافه کرد: در حوزه نگهداری راه های فرعی نیز امسال ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تخصیص داده شد که این میزان اعتبار را برای تعمیر و نگهداری راه فرعی گچساران، دیل، نازمکان، جهت خط کشی و نصب گاردریل استفاده خواهیم کرد.

عوض زاده اظهار کرد: تعدادی پروژه نیز از محل اعتبارات ملی و استانی و مسئولیتهای اجتماعی نفت در دست مطالعه و پیگیری است.

 وی افزود: این پروژه‌ها شامل روکش آسفالت راه روستایی اسپر به طول ۳ کیلومتر،روکش آسفالت راه روستایی مارین به طول ۵ کیلومتر، روکش آسفالت راه روستایی رودبال ۲ کیلومتر، احداث یک دستگاه ابنیه فنی و تعمیر ۳دستگاه ابنیه در محور جهادآباد نارک، احداث یک دستگاه ابنیه فنی در ورودی راه روستایی خنگ بنار که نقطه حادثه خیز می باشد و بهسازی و آسفالت راه روستای اشکفت شیری و احداث راه دسترسی گلزار شهدای روستای آبریگون . خیرآباد سیف‌الله و آب کل نیز در دست مطالعه است.

حضور ۳۰۷هزار مسافر نوروزی در کهگیلویه وبویر احمد
دنبال کنید

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده گچساران تصریح کرد روکش آسفالت حفاظتی بزرگراه گچساران خیرآباد به طول ۸ کیلومتر پیمانکار آن مشخص شده و ۱۰ هزار متر مربع لکه گیری هندسی در این محدوده نیز وجود دارد که به زودی آغاز خواهد شد که اعتبار آن از بخش ملی تامین می شود.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi