پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره برداری فاز نخست شرکت لوله سازی الیاف بهراد دورود تا اواخر سال جاری

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده براساس قول داده شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فاز نخست شرکت لوله سازی الیاف بهراد دورود تا اواخر سال جاری به بهره برداری می رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87028
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

بهره برداری فاز نخست شرکت لوله سازی الیاف بهراد دورود تا اواخر سال جاری

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود گفت: در روزهای اخیر جلسه هماهنگی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام شد تا اینکه شرکت لوله سازی الیاف بهراد در شهرستان دورود راه اندازی شود و قول مساعد دادند تا اواخر امسال به بهره برداری برسد.

وی افزود: فاز نخست این پروژه می خواهد به بهره برداری برسد پس از آن نیز فازهای بعدی هم احداث می شوند که این موضوع برای اشتغالزایی شهرستان بسیار اساسی است و قطعا افرادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: همه تلاش خود را برای احداث فازهای بعدی نیز به کار خواهم گرفت چرا که این موضوع سبب تحول در اقتصاد منطقه می شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: : فاضلاب شهری یکی از معظلات زیست محیطی است که با تلاش های انجام شده عملیات لوله گذاری آن انجام گرفته است و ایستگاه پمپاژ آن نیز مهیا شده که در سال جاری این پروژه نیز به بهره برداری می رسد و معظل اساسی طولانی مدتی که در مرکز شهر دورود ساماندهی می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi