پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ولایت‌فقیه خط قرمز مردم ایران اسلامی است

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه شارلی ابدو فرانسه را در توهین به مرجعیت و رهبر معظم انقلاب محکوم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87022
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

ولایت‌فقیه خط قرمز مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم اهر و هریس و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه شارلی ابدو فرانسه را در توهین به مرجعیت و رهبر معظم انقلاب محکوم کرد.

در متن بیانیه آمده است:

اقدام وقیحانه این نشریه در اهانت به مرجعیت و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، موجب جریحه‌دار شدن دل‌ شیعیان، مسلمانان و آزادگان جهان علی‌الخصوص مردم ولایی و متدین ایران اسلامی گردید.

نشریه هتاک شارلی ابدو که در توهین به مقدسات دینی مسلمانان و ضدیت با اسلام ناب محمدی به‌ویژه ساحت پیامبر عظیم‌الشأن حضرت محمد(ص) شهره است، با این اقدام اخیر خود بار دیگر چهره پلید و شیطانی خود را نمایان ساخت که نشان از انحطاط فکری غرب و دولت فرانسه دارد.

اینجانب ضمن حمایت قاطع از ساحت عظیم مرجعیت و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» این اقدام سخیف و وقیحانه نشریه شارلی ابدو را محکوم نموده و اعلام می‌دارم ولایت‌فقیه خط قرمز مردم ایران اسلامی است که اهانت به آن پاسخ دندان‌شکنی را در پی خواهد داشت.

از درگاه خداوند متعال عزت و اقتدار اسلام و طول عمر بابرکت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و ذلت و رسوایی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi