پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ 2 هزار میلیارد تومان برای تامین آب شرب اردبیل

نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در مجلس  از تامین اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی برای اجرای پروژه آبرسانی به استان اردبیل از محل فرا حوضه‌ای خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87004
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اخذ 2 هزار میلیارد تومان برای تامین آب شرب اردبیل

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در رابطه با کمبود آب شرب در استان اردبیل گفت: موضوع تامین آب شرب استان اردبیل و امنیت آبی استان را از سال‌ها گذشته در مجلس دهم پیگیری می‌کنم که بر اساس آن در سال ۹۷ مشکلات مربوط به ردیف بودجه دائمی با اصلاح عنوان و اهداف طرح آبرسانی بر طرف شد اما منبع تامین آب شرب مشخص نشده بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیرو پیگیری‌های قبلی در دیدار با مسئولان به منظور تامین آب شرب اردبیل موفق به اخذ ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به اردبیل از محل مطمئن و فرا حوضه‌ای مانند رودخانه‌های ارس، سفید رود و قزل‌اوزن شدیم و همچنین قرار بر طی روال اخذ ماده ۲۳ از برنامه و بودجه و اصلاح حجم آبرسانی در استان اردبیل شد که خبر خوبی برای مردم اردبیل است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد:  موضوع تامین آب شرب استان اردبیل را در کنار تمامی موضوعات زیرساختی این منطقه به صورت جدی پیگیر هستم. در همین راستا نیز بارها به وزیر نیرو تذکر داده و حتی نامه‌ای محرمانه در خصوص وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل برای وزیر نیرو نوشتم که اگر مشکل کمبود آب شرب مردم را حل نشود، در آینده با بحران آب رو به رو خواهیم شد. خوشبختانه شخص وزیر، معاون عمرانی وی و رئیس شرکت آب و فاضلاب به این هشدار توجه کرده و در مرحله اول برای این مهم ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتند.

نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در مجلس ادامه داد: هزینه‌های تامین آب شرب استان اردبیل حدود ۷ هزار میلیارد تومان برآورد شده که در مرحله اول ۲ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده است. /

مراسم تودیع و معارفه رئیس دامپزشکی باشت برگزار شد+تصاویر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi