جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

احداث 6 سالن و چمن ورزشی در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون

نماینده مردم یاسوج در مجلس گفت: ۶ سالن و چمن ورزشی در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون احداث شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86992
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

احداث 6 سالن و چمن ورزشی در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مهدی روشنفکر با پیگیری‌های انجام شده ازطریق وزارت نفت با هدف تامین اعتبار، ۶ سالن ورزشی و چمن مصنوعی فوتبال در مناطق روستایی شهرستان‌های سردسیری شامل بویراحمد، دنا و مارگون احداث می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ازسوی وزارت نفت برای اجرای این پروژه‌ها، عنوان کرد: احداث چمن‌های مصنوعی روستای امیرآباد دشتروم، چمن مصنوعی روستای ده برآفتاب، چمن مصنوعی روستای گلال لوداب و چمن مصنوعی روستای حمیدآباد (ده کهنه) از جمله این پروژه‌ها است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی این را هم گفت که از محل این اعتبارات، دو سالن ورزشی در روستاهای میمند بخش پاتاوه و شهنیز شهرستان مارگون نیز احداث می‌شود.

روشنفکر با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم این پروژه‌ها با نظارت دقیق و‌مستمر اداره کل ورزش و جوانان استان در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: هیچ دلیلی برای عدم تکمیل این پروژه‌ها در مدت زمان پیش بینی شده در قرارداد وجود ندارد و هیچ گونه سهل انگاری پذیرفتنی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

روشنفکر از تاخیر در تکمیل برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش ابراز نگرانی کرد و گفت: ضروری است دولت برای تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها با تزریق اعتبار لازم چاره اندیشی کند زیرا عمر برخی پروژه‌ها بیش از ۱۰ سال است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi