دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

وزارت نیرو اعتبار لازم برای تکمیل سد در حال ساخت شهید سلیمانی کوار لحاظ کند

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس گفت: وزارت نیرو اعتبار لازم برای سد در حال ساخت شهیدسلیمانی کوار لحاظ کند تا با تکمیل آن مشکل آب منطقه برطرف شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86989
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

وزارت نیرو اعتبار لازم برای تکمیل سد در حال ساخت شهید سلیمانی کوار لحاظ کند

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین چالش های حوزه انتخابیه موضوع آب است و در این راستا نیز با تلاش های انجام شده اقدامات مطلوبی از سوی وزارت نیرو شکل گرفته است و به همین خاطر نیز از وزیر و مجموعه ایشان تشکر و قدر دانی می کنم.

وی افزود: مقرر شده است که هفته آینده نیز وزیر نیرو به حوزه انتخابیه سفری داشته باشند تا موضوعات مربوط به آب و مشکلات در این رابطه را بررسی کنند تا اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس اظهار کرد: چند موضوع اساسی در رابطه با تامین آب شرب و کشاورزی حوزه انتخابیه است که یکی مربوط به خط انتقال آب به شهرستان خرامه است و حدود ۳۸ روستا در این شهر  به شدت با مشکل بی آبی مواجهه هستند لذا اقداماتی در خصوص این پروژه انجام شده اما لازم است که سرعت عمل کار بیش تر شود تا مردم بتوانند به آب پایدار از طریق سد درودزن برسند. 

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مورد دیگر نیز موضوع تامین آب صنعت و کشاورزی شهرستان سروستان است و مقرر شده بود از طریق پساب شیراز برای تامین آب کشاورزی و صنایع استفاده شود اما حدود ۱۰ سالی است که این پروژه تعطیل شده لذا مقرر شده که بخش خصوصی وارد شود تا اینکار را انجام دهد اما دچار مشکلاتی است که قیمت پساب را بالا ببرد و مطالبه کردیم سیاست های دولت در این رابطه لحاظ شود .

ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای تکمیل پروژه احداث پل و رستوران معلق دورود/مکاتبه با وزیر نفت برای اصلاح اقلیم ازنا از 2 به یک
دنبال کنید

مظفری رحیمی تاکید کرد: پروژه سد شهید سلیمانی کوار جز پروژه های ۱۰۰ سد بوده است و حدود ۲۸ سال از شروع عملیات آن می گذرد ولی تاکنون به بهره برداری نرسیده است و همچنان در حال کار هستند بنابراین با مشکلات منابع مالی مواجهه است و باید تصمیم لازم در این رابطه گرفته شود از وزارت نیرو تشکر دارم اما مردم انتظار دارند که پس از ۳۰ سال اتفاق مثبتی بیفتد و این نیز با تزریق بودجه عملیاتی می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi