جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

علت قطعی برق در بویراحمد از زبان استاندار/ حادثه تلخ برای مامور شرکت برق

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده با بیان اینکه در بارش برف روز گذشته محورهای استان در اولویت بودند، گفت: در محور یاسوج_اصفهان تعدادی ماشین‌ سنگین برای تردد با مشکل مواجه شدند و ترافیکی در این منطقه ایجاد شد که اعلام کردیم از مسیر پل قره در چهارمحال و بختیاری تا پلیس راه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86971
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

کرونا :

علت قطعی برق در بویراحمد از زبان استاندار/ حادثه تلخ برای مامور شرکت برق

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده با بیان اینکه در بارش برف روز گذشته محورهای استان در اولویت بودند، گفت: در محور یاسوج_اصفهان تعدادی ماشین‌ سنگین برای تردد با مشکل مواجه شدند و ترافیکی در این منطقه ایجاد شد که اعلام کردیم از مسیر پل قره در چهارمحال و بختیاری تا پلیس راه یاسوج مسدود شود تا بتوانیم ترافیک را بازگشایی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خوشبختانه راهداری و پلیس راه پای کار بودند و عملیات بازگشایی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه جاده منه‌شوره هم با مشکلات ترافیکی مواجه شده بود که بازگشایی انجام شد، افزود: مسیرهای اصلی جاده‌های روستایی باز هستند و مواردی بود که بارش برف سنگین و حتی بیش از یک متر گزارش شده که تا امروز بازگشایی می‌شوند.

احمدزاده با اشاره به اینکه در برق به مشکل جدی برخوردیم و شبکه برق جوابگو نبود عنوان کرد: فرسودگی و شکستگی درختان باعث قطعی برق و  اختلال در شبکه شده بود که ۴۰ اکیپ در این زمینه فعالیت داشتند، حتی از مناطق گرمسیری فراخوان داده‌ایم که به کمک بیایند.

وی بیان کرد: متاسفانه یکی از  نیروهای شرکت برق در حین انجام خدمت و تلاش برای رفع مشکل، دچار برق گرفتگی شده و در حال حاضر در کماست که امیدواریم خطر رفع شود.

احمدزاده خاطرنشان کرد: نیروهای شرکت برق در ۲۴ ساعته پای کار بودند، یک دقیقه هم استراحت نداشتند اما حجم کار بسیار زیاد و  امکانات استان کم بود به همین دلیل ساعت‌ها زمان برد تا برق وصل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  چاه‌های آب به دلیل قطعی برق از مدار خارج شده بودند که تا امروز همه مشکلات رفع خواهد شد، مردم گمان نکنند که کاری انجام نمی‌شود  دستگاه‌ها پای کار بودند اما انتظار بیشتری از آنها داشتیم.

دعوت مجمع فرهیختگان از کاندیداهای شورای شهر یاسوج
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi