دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا شهردار اندیمشک استیضاح می‌شود

به گزارش کرونا از اندیمشک، اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک با تنظیم و ارسال نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی شهر در ۱۴ بند مواردی را عنوان کردند که بر اساس آن‌ها خواستار توضیح و پاسخگویی شهردار اندیمشک شدند. بر اساس متن نامه تنظیم شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک به رئیس شورا، قریب به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86878
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

آیا شهردار اندیمشک استیضاح می‌شود

به گزارش کرونا از اندیمشک، اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک با تنظیم و ارسال نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی شهر در ۱۴ بند مواردی را عنوان کردند که بر اساس آن‌ها خواستار توضیح و پاسخگویی شهردار اندیمشک شدند.

بر اساس متن نامه تنظیم شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک به رئیس شورا، قریب به یک سال است که صندلی معاون توسعه و مدیریت منابع مالی و انسانی و معاون شهرسازی شهرداری اندیمشک خالی است و شهردار شهر در تعیین معاونین خود نیز توانایی لازم را ندارد.

همچنین با وجود اینکه ۱۰ ماه از سال سپری شده اما شهردار در مورد اعتبارات بودجه‌ای سال جاری و اعلام خلاصه وضعیتی از بودجه توضیحاتی ارائه نداده است.

عدم موفقیت در حوزه درآمدزایی پایدار در شهرداری و اقدام به فروش بی‌برنامه منابع سرمایه‌ای شهرداری مانند قطعات زمین، ماشین آلات و… بدون رفع مشکل اساسی در رفع بدهی‌ها  از جمله مواردی است که موجب طرح سوال از شهردار شده است.

همچنین با وجود دریافت اعتبار ارزش افزوده ماهانه، حق سوخت و درآمد حاصل از محل آلاینده ها بدهی سازمان تامین اجتماعی و بیمه ماه‌های مرداد و آذر سال ۱۴۰۰ پرسنل شهرداری تاکنون پرداخت نشده است.

همچنین در بندی دیگر از این نامه آمده است که، لازم است درخصوص سازماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان محترم خانواده شهدا و ایثارگر شهرداری و تعلل شهردار در این خصوص باتوجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان کشور شفاف سازی گردد.

در این نامه به برخی استخدام‌های بی ضابطه اشاره و عنوان شده است با وجود جدایی سیستم اداری_مالی دانشگاه علمی_کاربردی از شهرداری، جذب و استخدام سه نیروی جدید توسط شهرداری و به کارگیری درآن دانشگاه با چه مجوزی صورت گرفته است؟

گم شدن روستای «پیچاب باشت» در دفتر محرومیت‌زدایی دولتی‌ها + تصاویر
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi