شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت ۱۵ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال‌زا به ۱۸۰ مددجوی بهزیستی کهگیلویه

به گزار‌‌ش کرونا از کهگیلویه، با حضور معاون مشارکت‌ها و مراکز غیردولتی، اشتغال بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد و رئیس بهزیستی شهرستان از طرح‌های اشتغال‌زا مددجویان تحت حمایت بهزیستی در دهدشت بازدید به عمل آمد. سید محسن مظلومی در حاشیه این بازدید‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال جامعه هدف بهزیستی و کمک به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

پرداخت ۱۵ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال‌زا به ۱۸۰ مددجوی بهزیستی کهگیلویه

به گزار‌‌ش کرونا از کهگیلویه، با حضور معاون مشارکت‌ها و مراکز غیردولتی، اشتغال بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد و رئیس بهزیستی شهرستان از طرح‌های اشتغال‌زا مددجویان تحت حمایت بهزیستی در دهدشت بازدید به عمل آمد.

سید محسن مظلومی در حاشیه این بازدید‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال جامعه هدف بهزیستی و کمک به معیشت خانوارهای تحت حمایت این سازمان از محل تبصره‌های ۱۶و ۱۸ تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ ۴ درصد و ۹ درصد ارائه می‌شود که در شهرستان کهگیلویه به تبع تمام شهرستان‌های استان این تسهیلات ارائه شده است.

وی افزود: طبق بازدیدی که امروز صورت گرفت برخی از این خانوارها از قبل این تسهیلات اقدام به ایجاد طرح، کارگاه و مغازه نمودند و توانستند تا حدودی در جهت توانمند‌سازی خود و خانواده کمک کنند.

مظلومی خاطرنشان کرد: مبلغ این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان و مبلغ تسهیلات کارفرمایی نیز ۱۵۰ میلیون تومان است که این مشوق‌های بیمه‌ای در راستای ایجاد اشتغال جامعه هدف‌، تثبیت و پایداری شغل آنها ارائه می‌شود.

علی‌اصغر شکرایی رئیس بهزیستی کهگیلویه نیز در این بازدید‌ها افزود: در سال جاری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۸۰ مددجوی جامعه هدف پرداخت شد.

پرداخت ۱۵ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال‌زا به ۱۸۰ مددجوی بهزیستی کهگیلویه 5

پرداخت ۱۵ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال‌زا به ۱۸۰ مددجوی بهزیستی کهگیلویه 6

پرداخت ۱۵ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال‌زا به ۱۸۰ مددجوی بهزیستی کهگیلویه 7

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi